اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

بهترین استفاده را باید از ظرفیت دریا در استان بوشهر داشته باشیم

استاندار بوشهر گفت: دریا یکی از نعمات خداوندی است که نصیب استان بوشهر شده است و باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کرد.

بهترین استفاده را باید از ظرفیت دریا در استان بوشهر داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست با مسئولان اجرایی شهرستان گناوه با تاکید بر این نکته که دریا بزرگترین ظرفیت اقتصادی هر منطقه محسوب می‌شود افزود: ظرفیت دریا نقش مهمی در توسعه و پیشرفت همه جانبه هر منطقه به حساب می‌آید و این توانمندی باید در دستور کار قرار گیرد .

وی افزود: استفاده از منبع پرظرفیت دریا که یکی از منابع مهم درآمدزایی و ایجاد اشتغال محسوب می‌شود، می‌تواند وضعیت اقتصادی مناطق ساحلی را متحول کند.

وی با بیان اینکه علیرغم تلاش مسئولان اما در نوشته‌ها رضایتمندی‌ وجود ندارد افزود: در این ارتباط سستی در مردم گناوه و کم‌کاری درمسئولان دیده می شود،بنابراین باید تلاش کنیم اگر ضعفی در برنامه‌ها بوده آن را بازنگری و اصلاح کنیم.

حسنوند با تاکید بر این نکته که دراین استان و همه شهرهای آن ظرفیت، استعدادها و امکاناتی دارد که می‌تواند این استان را به سرآمد دیگر استان‌ها تبدیل کند تصریح کرد: برای شکوفاکردن این ظرفیت‌ها نیاز به برنامه‌ریزی جدی و مدون است که یکی از اولویت‌ها و ضرورت‌های جدی برنامه‌هاست.

وی همراهی، همدلی و هماهنگی مسئولان را کلید موفقیت‌ها دانست و بیان کرد: ضرورت برنامه‌ریزی، پای‌بندی به برنامه، نگاه به افق چشم انداز 20 ساله، همراهی با برنامه پنج ساله از ضروریات است که در بودجه سالانه می‌بایست مد نظر قرار گیرد.

وی حل مشکلات مردم منطقه را وظیفه مدیران آن منطقه دانست و خاطرنشان ساخت: مردم چشم امید و نگاهشان به مسئولان است.

استاندار بوشهر افزود: کسی که مسئولیتی را برعهده دارد از فرماندار گرفته تا دیگر مسوولان نباید بی‌تفاوت و بی‌برنامه باشد و دغدغه نداشته باشد بلکه باید در آنان تعهد و دلسوزی لبریز باشد.

انتهای پیام/66006/ج20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول