اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی:

متوسط مصرف آب برای هر نفر در استان مرکزی در شبانه‌روز 230 لیتر است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: به طور متوسط هر نفر در این استان در هر شبانه‌روز 230 لیتر آب مصرف می‌کند و هم اکنون میزان واقعی پرت آب در استان 9 درصد است.

متوسط مصرف آب برای هر نفر در استان مرکزی در شبانه‌روز 230 لیتر است

عبدالرضا خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل گرما و افزایش مصرف آب می‌طلبد خانواده‌ها در مصرف این نعمت الهی دقت داشته و از هدر رفت آب جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل کاهش بارندگی در سال جاری با کاهش شدید منابع آبی مواجه خواهیم بود که صرفه‌جویی در مصرف آب می‌تواند بخشی از این کمبودها را جبران کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی تاکید کرد: بدون شک مصرف آب به طور صحیح و مطابق الگوی مصرف می‌تواند تا حدی جایگزین کمبود منابع تامین آب باشد و مشکلات کم آبی استان را برطرف سازد.

خلیلی ادامه داد: به طور متوسط هر نفر در این استان در هر شبانه‌روز 230 لیتر آب مصرف می‌کند و هم اکنون میزان واقعی پرت آب در استان 9 درصد است.

وی با تاکید بر لزوم آشنایی مردم با اهمیت آب خاطر نشان ساخت: کنترل و کاهش مصارف غیر ضروری، رعایت الگوی صحیح مصرف آب و پرهیز از اسراف از مسائل مهمی است که شهروندان باید به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/87003/ع20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول