اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد اسفراین:

2700 نیکوکار ایتام کمیته امداد اسفراین را حمایت می‌کنند

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) اسفراین گفت: ایتام زیر پوشش این نهاد در طی سال جاری توسط دو هزار و 741 حامی حمایت می‌شوند.

2700 نیکوکار ایتام کمیته امداد اسفراین را حمایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، علی شیرزادی اظهار کرد: این نیکوکاران در سه ماهه نخست امسال مبلغی بالغ بر 828 میلیون و 764 هزار ریال را به صورت نقدی و غیر نقدی به ایتام تحت حمایت خود کمک کردند.

وی تصریح کرد: از مجموع مبلغ مذکور بیش از 757 میلیون ریال به صورت نقدی و باقی مانده نیز به صورت غیر نقدی در قالب کالاهای اساسی و لوازم‌التحریر در اختیار این ایتام قرار گرفته است. 

شیرزادی در خصوص تعداد ایتام تحت حمایت این نهاد گفت: هم اکنون 462 یتیم زیر 18 سال تحت حمایت این نهاد هستند که تمامی این ایتام توسط حامیان نیکوکار حمایت می‌شوند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسفراین در خصوص حمایت از ایتام بالای 18 سال کمیته امداد شهرستان اسفراین نیز افزود: 158 یتیم بالای 18 سال تحت حمایت این نهاد است که 14 نفر از آنان را پسران و 144 نفر از این ایتام را دختران تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه حامیان می‌توانند به انتخاب خود یک یا چند یتیم را مورد حمایت قرار دهند، اظهار کرد: با توجه  به استقبال خیرین از طرح اکرام ایتام، بسیاری از ایتام این نهاد پنج حداقل چند یتیم را سرپرستی می‌کنند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسفراین سرانه کمک خیرین به ایتام را 100 میلیون و776 هزار ریال عنوان کرد و گفت: سرانه ایتام نیز در بخش کمک خیرین 597 میلیون و 953 هزار ریال است.

انتهای پیام/63002/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول