اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

همایش «خانواده، جوان و زندگی سالم» در مهدیشهر برگزار می‏شود

همایش «خانواده، جوان و زندگی سالم» به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در مهدیشهر برگزار می‏شود.

همایش «خانواده، جوان و زندگی سالم» در مهدیشهر برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر با اعلام این خبر گفت: همایش خانواده، جوان و زندگی سالم با حضور جمعی از محققان کشور دوشنبه هفته جاری در این شهر برگزار می‏شود.

محمدعلی یوسفیان افزود: ده‏ها مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال و از میان آنها، هشت مقاله برای ارایه در همایش انتخاب شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: در این مقالات نقش خانواده، مذهب و معنویت، آموزش، رسانه و حوزه‏های علمیه در کاهش گرایش به اعتیاد مورد بررسی قرار گرفته است.

دبیر همایش خانواده، جوان و زندگی سالم اضافه کرد: در این همایش، راهبردهای فرهنگی پیشگیری از اعتیاد نیز آسیب‏شناسی می‏شود.

یوسفیان با بیان اینکه این همایش دهم تیر و از ساعت هشت صبح به مدت چهار ساعت در فرهنگسرای نیستان مهدیشهر برگزار می‏شود، گفت: این همایش توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و دفتر آموزش و پژوهش استانداری سمنان برپا خواهد شد.

وی تصریح کرد: با عنایت به هماهنگی به عمل آمده، برای شرکت‏کنندگان در این همایش علمی، گواهینامه آموزشی از سوی دفتر آموزش و پژوهش استانداری سمنان صادر می‏شود.

انتهای پیام/2249/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول