اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

وزارت امور خارجه پاکستان

حملات پهپادهای آمریکا نقض آشکار حقوق بشر است

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان ضمن محکوم کردن حمله پهپادهای آمریکایی به مناطق قبایلی این کشور گفت که حمله پهپادهای آمریکایی به معنای نقض آشکار حقوق بشر است.

حملات پهپادهای آمریکا نقض آشکار حقوق بشر است

به گزارش خبرگزاری فارس، «اعزاز احمد چوهدری» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با محکوم کردن حمله پهپادهای آمریکایی به مناطق قبایلی این کشور هشدار داد: ادامه این حملات موجب تیرگی روابط واشنگتن- اسلام‌آباد می‌شود.

وی افزود: حمله پهپادهای آمریکایی به معنای نقض آشکار حقوق بشر و قوانین بین‌المللی است بنابراین کاخ سفید باید در سیاست خود در این زمینه تجدیدنظر کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان تأکید کرد: پاکستان در زمینه امنیت ملی خود با هیچ کشوری حتی آمریکا مسامحه نمی‌کند بنابراین اگر واشنگتن خواهان ادامه روابط خود با پاکستان است باید حمله پهپادهای این کشور به پاکستان قطع شود.

موضوع حمله پهپادهای آمریکایی به خاک پاکستان سال‌هاست که باعث تنش میان اسلام‌آباد و واشنگتن شده و از طرفی نیز خشم مردم پاکستان در برابر دخالت‌های کاخ سفید در کشورشان را برانگیخته است.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول