اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر:

بیش از 7200 چادر امدادی بین زلزله‌زدگان توزیع شد

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: از زمان وقوع زلزله شنبه تاکنون هفت هزار و 250 تخته چادر امدادی بین زلزله‌زدگان توزیع شده است.

بیش از 7200 چادر امدادی بین زلزله‌زدگان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، کاظم مرادی صبح امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده در ارتباط با توزیع اقلام و نیازمندی‌ها بین آسیب دیدگان اظهار داشت: تاکنون هفت هزار و 250 تخته چادر امدادی، 20 هزار تخته پتو، 10هزار و 225 تخته موکت، 30 هزار بسته مواد غذایی یک نفره، 200 هزار بطری آب معدنی، 30 هزار قرص نان و دو هزار و 698 ست بهداشتی بین زلزله‌زدگان توزیع شده است.

مرادی بیان کرد: همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته، تیم‌های تحقیقاتی و پژوهشی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، پژوهشگاه بین‌المللی لرزه شناسی، مرکز لرزه نگاری پژوهشگاه حوادث و سوانح طبیعی کشور به منطقه اعزام شدند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگی برای نصب چهار دستگاه لرزه نگار در شهرهای شنبه، کاکی و روستاهای سنا و باغان توسط تیم موسسه لرزه نگاری کشور به منظور انجام کارهای پژوهشی و کانون یابی و علل وقوع زلزله، گفت: همچنین یک تیم 30 نفره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان متشکل از مدیر، مهندسین و کارشناسان به منظور بررسی وضعیت ساخت و ساز اماکن مسکونی و تجاری تخریب شده در جریان زلزله اعزام شدند.

مرادی بیان کرد: هماهنگی و پیگیری امور درمانی مصدومین حادثه زلزله و نیز بهداشت روان آسیب دیدگان توسط مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و جمع آوری نخاله‌های ناشی از تخریب مناطق زلزله‌زده و همچنین پسماند توسط شهرداری‌ها از دیگر خدمات و اقدامات انجام شده برای زلزله‌زدگان بود.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر بیان داشت:  استقرار اکیپ‌های ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی و اداره کل بهزیستی استان در مناطق زلزله‌زده از ابتدای وقوع حادثه به‌منظور حمایت‌های اجتماعی و روانی و همچنین تحت پوشش قرار دادن افراد آسیب پذیر بالاخص کودکان، معلولین و سالمندان از دیگر اقدامات انجام شده در جریان امدادرسانی به زلزله‌زدگان بود.

انتهای پیام/66006/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول