اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

امدادرسانی به زلزله‌زدگان در اسرع وقت انجام گرفت

فرماندار خوی گفت: امدادرسانی به زلزله‌زدگان روستای قریس خوی در اسرع وقت انجام گرفت.

امدادرسانی به زلزله‌زدگان در اسرع وقت انجام گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، غلام‌حسین عماری ظهر امروز در جلسه‌ شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: اقدامات موردنیاز برای امدادرسانی، بدون فوت وقت انجام گرفت، که این موضوع نشان‌دهنده آمادگی دستگاه‌های مختلف است.

وی اقدامات دستگاه های اجرایی را در امداد رسانی به روستای زلزله‌زده قریس مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برای اینکه هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها مشکلی ایجاد نشود، دستگاه‌های اجرایی به صورت آماده‌باش درآمدند.

فرماندار خوی با اشاره به اینکه برای برقراری امنیت و آرامش، بسیج و نیروی انتظامی به طور مستمر و جدی فعالیت می‌کردند، بیان داشت: همه مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان از توان مدیریتی بالایی برخوردار هستند، به طوری که نخستین دقایق وقوع زلزله، در صحنه حاضر شدند تا برای کاهش آلام و دردهای مردم کمک‌رسانی کنند.

عماری با تاکید بر اینکه باید در راستای آماده کردن مردم برای مقابله با حوادث گام برداشته شود، افزود: چنانچه آموزش‌های لازم به اقشار مختلف جامعه ارائه شود و آنها بدانند، که در موقعیت‌هایی از قبیل سیل و زلزله باید چه واکنش‌هایی نشان دهند، به طور قطع از وقوع حوادث زیادی پیشگیری به عمل می‌آید.

فرمانداری خوی اظهار داشت: باید در راستای کاهش میزان خسارات گام برداشته شود، لازمه این امر برنامه‌ریزی صحیح و عقلایی است، تا اینکه در نهایت به نقطه مطلوب و مورد انتظار برسیم.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول