اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:

پدیده قاچاق در استان‌های مرزی ظهور بیشتری دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: در استان‌های مرزی پدیده قاچاق ظهور و بروز بیشتری دارد.

پدیده قاچاق در استان‌های مرزی ظهور بیشتری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدحسن پرآور صبح امروز در نشست با مسئولان دشتستان اظهار داشت: تلاش برای تامین ارزاق مورد نیاز مردم امری بسیار مهم است و در این راستا باید از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

وی با اشاره به هفته مبارزه با قاچاق ارز و کالا، بیان داشت: قاچاق یکی از پدیده‌های شومی است که به اقتصاد ما ضربه می‌زند و مانع حرکت چرخ‌های صنعت و تولید ما می‌شود.

پرآور به اثرات پدیده قاچاق بر صنعت کفش و کیف کشور اشاره کرد و افزود: ورود کالاهای غیر استاندارد با قیمت پایین تاثیرات سوء فراوانی بر صنعت کیف و کفش داشت و در سال‌های قبل شاهد بیکاری کارگران فعال در این صنایع بودیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکیدات فراوانی بر مساله مبارزه با قاچاق داشته‌اند و آشنا کردن مردم با پیامدها و آثار این پدیده شوم اقتصادی و کنترل مرزها از مسائل ارزشمندی است که برای مبارزه با قاچاق باید مورد توجه باشد.

پرآور ابراز داشت: در استان‌های مرزی پدیده قاچاق ظهور و بروز بیشتری دارد و قطعا آگاهی مردم در مبارزه با این پدیده اثرات فراوانی خواهد داشت و قاچاق سوخت از معضلاتی است که در استان‌های مرزی شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: در یک سال گذشته با تلاش و همکاری بسیار خوب ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالای، دریابانی، نیروی انتظامی، سپاه، اطلاعات و ... کنترل بسیار خوبی بر مرزها شاهد بودیم؛ در این مدت میزان کشفیات افزایش چشم‌گیری داشت و برخوردی جدی با متخلفین را شاهد بوده‌ایم.

پرآور ابراز داشت: کارهایی که درآمد کاذب دارند، آفت اقتصاد محسوب می‌شوند و از طریق مبارزه با قاچاق می‌توانیم به تقویت زیرساخت‌های اشتغال، کارآفرینان، سرمایه‌گذاری در بخش تولید و ... کمک کنیم.

وی یادآور شد: همکاری مردم برای مقابله با قاچاق کالا از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و اعضای شورای تامین و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان نیز فعال‌تر از گذشته تلاش خواهند کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: خدمت‌رسانی به مردم وظیفه سنگینی است که تمامی مسئولان در سطوح مختلف بر عهده دارند و باید از تمامی ابزارها در این زمینه بهره‌برداری کنند.

پرآور اظهار داشت: دولت عدالت‌محور دکتر احمدی‌نژاد تا آخرین لحظات فعالیت در مسیر خدمت تلاش می‌کند و قطعا دولت بعد نیز با تمام توان در این مسیر حرکت می‌کند.

وی افزود: در ماه‌های اخیر خدمات بسیار زیادی در شهرستان دشتستان صورت گرفته و افتتاح بیمارستان شهید گنجی، بهره‌برداری از شبکه‌های عظیم آبیاری و رونمایی از تندیس شهید گنجی از اقداماتی است که به‌صورت شاخص در شهرستان دشتستان انجام شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر بیان داشت: در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان آماده‌سازی فضای جامعه برای حضور در مهمانی الهی وظیفه‌ای است که همه مسئولان بر عهده دارند و باید برای تقویت فضای معنوی و دینی جامعه استفاده کنیم.

پرآور خاطر نشان کرد: مسئولان، فعالان دینی، فرهنگی و مذهبی باید فضا را برای بهره‌برداری مردم از برکات ماه مبارک رمضان هموار کنند و برای این کار از تمامی ابزارها و امکانات بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام/2452/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول