اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بوشهر خبر داد

کشف 512 میلیون ریال کالای قاچاق در دیلم و تنگستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف بیش از 512 میلیون ریال کالای قاچاق در دیلم و تنگستان خبر داد.

کشف 512 میلیون ریال کالای قاچاق در دیلم و تنگستان

حیدر عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به طرح‌های مختلف ناجا برای مقابله با قاچاق خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این زمینه اقدامات موثری اجرا کرده که مثمر ثمر هم بوده و همواره بر این نکته تاکید کردیم که باید فضا را برای قاچاقچیان ناامن کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک استان بوشهر، شرایط برای قاچاقچیان را نباید مهیا کنیم ضمن اینکه نیروهای انتظامی در سراسر استان آمادگی مقابله با قاچاقچیان را دارند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در تشریح موفقیت‌های ناجا در کشف کالای قاچاق در دیلم و تنگستان اضافه کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، در پی کسب خبر مبنی بر انتقال سوخت در محدوده خور شریعتی و محل لنگر گاه شناورهای صیادی و تجاری سبک و سنگین شهر دیلم موضوع در دستور کار پلیس شهرستان دیلم قرار گرفت.

عباس‌زاده اضافه کرد: با انجام کار اطلاعاتی از یک باب حیاط فاقد سکنه در فاصله 50 متری ازخور، مخزن به همراه سیستم انتقال سوخت قاچاق که بوسیله لوله و پمپ مستقیماً به دریا و شناوران مستقر در لنگرگاه منتقل می‌شد، کشف شد.

این مسئول ادامه داد: ضمن تخریب مخزن، خط لوله مکشوفه نیز در خشکی از زیر خاک بیرون کشیده شد و مقدار 400 لیتر گازوئیل به همراه یک دستگاه پمپ تخلیه به ارزش 12 میلیون ریال از محل کشف و ضبط شد.

وی در ارتباط با کشف 40 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان دیلم نیز گفت: در پی اخبار مردمی مبنی بر دپوی گازوئیل قاچاق در یک دستگاه شناور از نوع لنج در لنگرگاه شهرستان دیلم بلافاصله شناسایی شناور مورد نظر در دستور کار پلیس قرار گرفت و با تلاش ماموران ناجا این محموله هم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در ارتباط با کشف کالای قاچاق در تنگستان هم افزود: ماموران انتظامی تنگستان پس از اینکه به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند آن را متوقف و در بازرسی از آن تعداد 270 کیسه 20 کیلوگرمی لیموخشک خارجی فاقد هرگونه مدرک گمرکی که به صورت قاچاق بارگیری شده بود را کشف و ضبط کردند.

عباس‌زاده ابراز داشت: طبق کارشناسی انجام شده ارزش ریالی کالای مکشوفه بالغ بر 500 میلیون ریال بر آورد شده است.

این مسئول ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه مردم این شهرستان با پلیس از آنها خواست تا هرگونه مورد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ضمن هشدار به سودجویان و مخلان نظم اقتصادی جامعه از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان سوخت مراتب را از طریق سامانه 110 اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با آنان اقدام شود.

انتهای پیام/66006/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول