اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کازرون خبر داد

آغاز به کار کانون نخبگان در کازرون

مدیر آموزش و پرورش کازرون از آغاز به کار کانون نخبگان به منظور ارتقای سطح آموزش دانش‌آموزان دوره متوسطه و راهنمایی در این شهر خبر داد.

آغاز به کار کانون نخبگان در کازرون

مرتضی دیانتی نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: این مدیریت برای نخستین بار در سطح این شهرستان در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اقدام به تشکیل کانون نخبگان در مقطع تحصیلی متوسطه و راهنمایی کرده است.

وی افزود: این کانون بیشتر توسعه مهارت‌های علمی ایجاد شده و اجتماع جوانان مستعد و علاقمند را مورد نظر خود قرار داده است.

مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: کانون نخبگان از جمله کانون‌های با محتوای آموزشی تربیتی مبتنی بر نیازهای علمی دانش‌آموزان بوده که می‌تواند دانش‌آموزان را در سطح مناسبی از آمادگی علمی برای رقابت با دانش‌آموزان دیگر نواحی و مناطق نگه دارد.

دیانتی‌نسب در ادامه برگزاری کلاس‌های درسی به صورت فردی و گروهی، کلاس‌های ویژه کنکور، المپیادهای علمی در رشته‌های ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی و نانو را از جمله فعالیت‌های این کانون عنوان کرد.

این مسئول متذکر شد: این کانون کار خود را از اول تیر ماه سال جاری در دبستان امام علی (ع) و پیش‌دانشگاهی امام حسین (ع) سابق واقع در خیابان بابونه شهر کازرون آغار کرده است.

مدیر آموزش و پرورش کازرون در پایان از اولیای دانش‌آموزان این شهر خواست فرزندان مستعد خود را برای حضور در این کانون راهنمایی کنند.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول