اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد حضرت مهدی (عج) خراسان شمالی خبر داد

برگزاری 30 دوره مقدماتی معارف مهدویت در خراسان شمالی

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) خراسان شمالی گفت: از ابتدای تاسیس این بنیاد تاکنون بیش از 30 دوره مقدماتی معارف در استان برگزار شده است.

برگزاری 30 دوره مقدماتی معارف مهدویت در خراسان شمالی

شیر‌الله عصمتی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: افزون بر هزار و 500 نفر در این دوره‌ها شرکت داشته‌اند.

وی با اشاره به برنامه برگزاری دوره‌های معارف مهدوی در تابستان برای جوانان و عموم افراد گفت: طی زمان‌های مختلف دوره‌های مقدمات معارف مهدوی در استان برگزار شده است.

عصمتی همچنین برگزاری دوره 240 ساعته تربیت مربی مهدویت ویژه خواهران حوزوی را از دیگر فعالیت‌های این بنیاد عنوان کرد و گفت: طی این دوره 50 خواهر از حوزه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه 40 نفر هم در تربیت مربی مهدویت ویژه برادران حوزوی در دوره 240 ساعته حضور داشتند، افزود: همچنین 40 نفر از کارشناسان رشته معارف و علوم قرآنی در دوره تربیت مربی مهدویت ویژه آموزش و پرورش شرکت داشته‌اند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) خراسان شمالی برگزاری دوره ضمن خدمت معارف مهدوی مدیران استان و شهرستان را از جمله اقدامات انجام شده این بنیاد برشمرد و گفت: این دوره‌ها همچنان ادامه دارد.

وی برگزاری مسابقات کتابخوانی مهدویت طی دو نوبت در سال، راه اندازی کتابخانه تخصصی مهدویت با ظرفیت بیش از سه هزار جلد کتاب تخصصی مهدوی ائمه اطهار (ع) و نرم افزارها و توزیع مجلات و کتب مهدوی چاپ شده توسط مرکز تخصصی مهدویت قم را از دیگر فعالیت‌های بنیاد اعلام کرد.

انتهای پیام/63002/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول