اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان:

برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی اهمال می‌کنند

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان گفت: برخی بانک‌ها در دشتستان در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی اهمال می‌کنند.

برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی اهمال می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کوروش دهقان بعد از ظهر امروز در کمیته کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری دشتستان اظهار داشت: تلاش برای اشتغال پایدار در شهرستان دشتستان امری لازم است و همه مدیران باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: ارائه تسهیلات با بهره کم توسط بانک‌ها موجبات اشتغال‌زایی بیشتر می‌شود و بانک‌ها با همکاری بیشتر با کارگروه اشتغال نقش مؤثری در این مسیر دارند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان با اشاره به میزان اشتغال‌زایی صنعت فرش دستباف در دشتستان خاطر نشان کرد: فرش دستباف دارای توانمندی بالایی در ایجاد اشتغال به ویژه برای بانوان سرپرست خانوار است و باید از این مهم نهایت بهره را ببریم.

دهقان با تقدیر از ادارات و نهادهایی که در اعتبارات تخصیص موفق بوده‌اند تصریح کرد: مصرف درست و به موقع اعتبارات امری مهم است که باید مورد تاکید بیشتر مسئولان باشد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان در ادامه با انتقاد از بانک‌هایی که در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی ضعیف عمل کرده‌اند افزود: برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی کند عمل می‌کنند و بهانه‌های بی‌مورد می‌گیرند که باید خود را اصلاح کنند.

دهقان یادآور شد: بانک‌ها باید با پرداخت به موقع تسهیلات در انجام وظایف محوله خود به درستی عمل کنند و سنگ‌اندازی نکنند.

وی در ادامه از برخی ادارات و نهادها به دلیل عدم مشارکت در مراسمات مذهبی و مناسبت‌ها انتقاد کرد و گفت: برخی از بانک‌ها برای برد یک تیم ورزشی بنرهای چندمتری نصب می‌کنند اما برای گرامیداشت نیمه شعبان هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند که موجب شرمندگی هستند و از این بابت از ائمه اطهار(ع) پوزش می‌خواهیم.

انتهای پیام/2452/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول