اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت راه و شهرسازی دنا صورت گرفت

بهسازی و لکه‌گیری محورهای مواصلاتی شهرستان دنا

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دنا گفت: با توجه به فصل تابستان و تردد بیش از اندازه مسافران تابستانی، بهسازی و لکه‌گیری محورهای مواصلاتی این شهرستان انجام شد.

بهسازی و لکه‌گیری محورهای مواصلاتی شهرستان دنا

حمید بوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که شهرستان دنا جزو مناطق گردشگری و توریستی استان کهگیلویه و بویراحمد است، مسافران زیادی در فصول مختلف سال از جاذبه‌های توریستی و گردشگری آن دیدن می‌کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان توریستی دنا ادامه داد: وظیفه همه مسئولان در شهرستان دنا این است که بهترین لحظات را برای گردشگران و مسافران رقم زنیم.

بوترابی افزود: یکی از مهم‌ترین کارهایی که لازم است برای رفاه حال مسافر انجام شود ایجاد جاده‌های امن و خالی از خطر است.

این مسئول حفظ و نگهداری از راه‌ها تصریح کرد: به همین منظور و به واسطه تردد بالایی که در راه‌های شهرستان دنا وجود دارد اقدام به بهسازی و لکه‌گیری آسفالت مسیرهای اصلی شهرستان کردیم.

بوترابی با اشاره به این که شهرستان دنا و محورهای مواصلاتی آن متصل کننده کریدور شمال به جنوب کشور است، عنوان کرد: شهرستان دنا یکی از قطب‌های مهم کشاورزی و باغداری استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و بهسازی محورهای یاد شده تسهیل در رفت و آمد و عرضه هر چه سریع‌تر محصولات کشاورزی این منطقه به مرکز استان و مناطق اطراف می‌باشد و باعث دسترسی آسان‌تر اهالی آن به مرکز شهرستان است.

وی اضافه کرد: طول مسیر بهسازی شده پنج کیلومتر است و در طول مسیر علاوه بر بهسازی و لکه‌گیری آسفالت، نصب علایم ایمنی و تعویض برخی از این علائم انجام شده است.

این مسئول تصریح کرد: فاصله شهرستان دنا تا یاسوج مرکز استان 35 کیلومتر است.

انتهای پیام/2571‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول