اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان خبر داد

عدم تحقق وعده وزیر در مورد تزریق بودجه به پل سیدالشهدای زنجان

شهردار زنجان با اشاره به قول وزیر راه و شهرسازی برای تامین یک اعتبار 35 میلیارد ریالی برای کمک به روند اجرای پل سیدالشهدای زنجان گفت: هنوز این مبلغ اختصاص نیافته و مسئولان استانی باید برای تزریق آن تلاش کنند.

عدم تحقق وعده وزیر در مورد تزریق بودجه به پل سیدالشهدای زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی یگانه ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان به نمایشگاه گل، گیاه و ادوات باغداری در زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.

وی به بازدید 15 تا 20 هزار نفر از نمایشگاه گل و گیاه زنجان اشاره کرد و افزود: دبیرخانه دائمی این نمایشگاه در شهرداری زنجان دایر می‌شود تا این نمایشگاه به صورت سالیانه به صورت ملی و در صورت امکان به صورت بین‌المللی دایر شود.

شهردار زنجان افزایش سرانه فضای سبز و آموزش شهروندان در نگهداری از گل‌های آپارتمانی، اشتعال و آموزش کودکان در نگهداری فضای سبز را از اهداف برگزاری نمایشگاه گل و گیاه زنجان اعلام کرد.

وی پل سیدالشهدای زنجان را یک پل با ویژگی خاص دانست و اضافه کرد: پل کابلی قوسی در سطح کشور انگشت‌شمار است.

یگانه به نیاز پل سیدالشهدای زنجان به انجام تملک‌های جدید اشاره و تصریح کرد: بالا بودن سفرهای آب زیرزمینی در منطقه احداث پل موجب افزایش حجم کار شده به طوری که از مشاوران جدید به ویژه مشاور خارجی استفاده می‌شود.

وی کمبودهای اعتباری را عمده‌ترین مشکل در روند اجرایی پل سیدالشهدای زنجان دانست و اضافه کرد: شهرداری تاکنون مبالغی از منابع داخلی و استانی در عملیات اجرایی این پروژه از جمله در تملک‌ها و روند اجرا هزینه کرده است.

شهردار زنجان با اشاره به قول وزیر راه و شهرسازی برای تامین یک اعتبار 35 میلیارد ریالی برای کمک به روند اجرای پل سیدالشهدای زنجان گفت: هنوز این مبلغ اختصاص نیافته و مسئولان استانی باید برای تزریق آن تلاش کنند.

وی از اتمام روند اجرایی سالن چند منظوره شهرک الهیه زنجان خبر داد و افزود: محوطه‌سازی این سالن انجام شده و در اختیار مردم منطقه قرار می‌گیرد.

*احداث کمپ ترک اعتیاد استاندارد

یگانه با بیان اینکه کمپ‌های موجود ترک اعتیاد فاقد کیفیت لازم هستند، اضافه کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در صدد تاسیس یک کمپ استاندارد و زمین کشاورزی نزدیک آن برای کمک به جمع‌آوری معتادان از سطح شهر است.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری درصدد کمک به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برای ایجاد کمپ نگهداری و ترک اعتیاد است چراکه این امر به بهبود امور شهری کمک می‌کند.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول