اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد

برگزاری همایش بهینه‌سازی مصرف برق در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از برگزاری نخستین همایش سراسری بهینه‌سازی مصرف برق در استان خبر داد.

برگزاری همایش بهینه‌سازی مصرف برق در مازندران

منوچهر جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه 12 تیرماه سال جاری همایش سراسری بهینه‌سازی مصرف در مرکز مازندران برگزار می‌شود، اظهار کرد: طرحی با عنوان جهاد انرژی با حضور گروه‌های آموزشی استان و شهرستان‌ها و دستگاه‌های متولی انرژی به میزبانی شرکت توزیع برق مازندران در ساری برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را بررسی اهداف، چالش‌ها و ارائه راهکارهای اجرایی آموزش بهینه‌سازی مصرف انرژی از طریق آموزش و پرورش دانست و افزود: اجرای این طرح به نوعی فرهنگ‌سازی است تا ضرورت حفظ ذخایر انرژی و بهینه‌سازی انواع انرژی در جامعه نهادینه شود.

این مسئول ادامه داد: گسترش فرهنگ بهینه‌سازی مصرف انواع فرآورده‌های نفتی بعد از اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها در دستور کار شرکت قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران به نقش و اثرگذاری آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی برخی از موضوعات اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان جامعه‌ هستند و نقش آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی و تربیت نسل‌های آتی جامعه پررنگ است.

جعفری با بیان اینکه در همایش سراسری بهینه‌سازی مصرف انرژی، گروه‌ها سرفصل‌های آموزشی را فرا می‌گیرند، یادآور شد: آموزش‌های فوق قابل انتقال است.

وی جامعه هدف در اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی را دانش‌آموزان عنوان کرد و ادامه داد: در اجرای این طرح آموزشی فرهنگیان و اولیا به عنوان حامیان انرژی و نیز دانش‌آموزان به عنوان همیاران انرژی نقش ملی دارند.

جعفری خاطرنشان کرد: هر ساله بیش از 50 هزار نفر از دانش‌آموزان آموزش‌های مدیریت مصرف برق را فرامی‌گیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: در اجرای طرح جهادی بهینه‌سازی انرژی همه دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی آموزش‌های بهینه‌سازی مصرف انرژی را فرامی‌گیرند.

انتهای پیام/86006/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول