اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان عنوان کرد

نگاه ویژه دولت به توسعه شرق هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: دولت در برنامه‌های توسعه‌ای خود، شرق هرمزگان را با نگاهی ویژه دیده است.

نگاه ویژه دولت به توسعه شرق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جاسک در شرق مرکز هرمزگان، ابراهیم عزیزی دقایقی پیش در جمع مردم گوهرت ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: مردم یک‌بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های رای ثابت کردند که آرمان‌های نظام و دستاوردهای آن برایشان از هر امر دیگر اهمیت بیشتری دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه خداوند نعمت‌های بزرگی به جغرافیای ایران اسلامی ارزانی داشته است، افزود: یکی از این نعمت‌ها وجود مردمی خوب، متدین و مدبر است که باید به آنها صادقانه خدمت کرد.

به گفته استاندار هرمزگان، آنچه در تمام ساختار سیاسی، اجتماعی و تمام ارکان نظام اسلامی وجود دارد، سعی و تلاش در خدمت‌رسانی به مردم است.

عزیزی بیان داشت: دولت نهم و دهم نیز از ابتدا تاکنون وظیفه خدمت و محبت را در اولویت کاری خود قرار داده و از تمام داشته‌هایش همواره در راستای توجه به نقاط کمتر برخوردار استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه توجه به اینگونه نقاط همواره در اولویت قرار دارد، افزود: شرق هرمزگان در برنامه‌های توسعه‌ای دولت، با نگاهی ویژه دیده شده است.

عزیزی بیان داشت: بعضی از زیرساخت‌های مورد نیاز در این بخش از هرمزگان تامین و بخشی دیگر از زیرساخت‌ها نیز در حال ایجاد و تامین است.

استاندار هرمزگان همچنین یادآور شد: ایجاد زیرساخت‌های برق، آب، بهداشت، آموزش، بندری و گمرکات و سایر امور رفاهی نیز در دستور کار قرار دارد.

یادآور می‌شود استاندار هرمزگان از صبح امروز با هدف بازدید و سرکشی از شهرستان‌های سیریک و جاسک به منطقه شرق هرمزگان سفر کرده است.

انتهای پیام/88001/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول