اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش هفتکل خبر داد

رضایت میهمانان نوروزی هفتکل از خدمات‌رسانی ستاد اسکان

رئیس آموزش و پرورش هفتکل گفت: میهمانان نوروزی از خدمات‌رسانی ستاد اسکان این شهرستان ابراز رضایت کرده‌اند.

رضایت میهمانان نوروزی هفتکل از خدمات‌رسانی ستاد اسکان

محمد بهزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با بیان اینکه مسافران و میهمانان نوروزی از خدمات‌رسانی ستاد اسکان و سفر به هفتکل ابراز رضایت کردند، اظهار داشت: تاکنون 350 میهمان نوروزی در مدارس هفتکل اسکان داده شده‌اند؛ این افراد در قالب 60 خانوار به هفتکل سفر کرده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش هفتکل با تأکید بر اینکه حضور میهمانان نوروزی در هفته اول تعطیلات در هفتکل نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است، ادامه داد: مدارس هفتکل از حیث میهمان‌پذیری کیفیت بسیار مطلوبی داشته‌اند.

به گفته وی، مسافران نوروزی تصریح کرده‌اند که در سفرهای متعددی که به نقاط مختلف کشور داشته‌اند از نظر امکانات رفاهی هیچ شهری، مانند هفتکل نبوده است.

عضو شورای اداری شهرستان هفتکل در ادامه به امکانات موجود در مدارس هفتکل اشاره کرد و ادامه داد: در همه مدارس میزبان میهمانان نوروزی هستیم و برای هر خانواده پتو به اندازه کافی درنظر گرفته شده است.

وی، گاز خوراک‌پزی، کولر و تلویزیون را از دیگر امکانات موجود در مدارس هفتکل برای استفاده میهمانان نوروزی بیان کرد.

*سفر به دیار هفت شهید گمنام

بهزادی با اشاره به اینکه در هر مدرسه، برای تفریح و بازی کودکان و نوجوانان فضایی درنظر گرفته شده که رضایت میهمانان را درپی داشته است، ابراز امیدواری کرد که در روزهای باقیمانده از تعطیلات عید، بتوانند خدمات بهتری به میهمانان نوروزی ارائه دهند.

وی از همه هموطنان خواست در روزهای باقیمانده از تعطیلات نوروزی به دیار هفت شهید گمنام سری بزنند و از طبیعت زیبا و هوای بهاری این خطه در جنوب ایران و شمال خوزستان، استفاده کنند.

انتهای پیام/72010/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول