اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم هندبال سپاهان:

منحل شدن هندبال سپاهان بازیکنان را نابود می‌کند

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: با وجود اعلام آمادگی تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر هندبال همچنان سرنوشت سپاهان برای حضور در این مسابقات مشخص نیست.

منحل شدن هندبال سپاهان بازیکنان را نابود می‌کند

علی مانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با وجود اینکه باشگاه برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر اعلام آمادگی کرده بود، اما با جلسه‌ای که چهارشنبه گذشته در باشگاه برگزار شد تاکنون هیئت مدیره تصمیمی برای حضور در رقابت‌های لیگ نگرفته و گفته شده تا زمانی که فدراسیون این روند را قصد داشته باشد ادامه دهد تصمیمی برای حضور در لیگ نداریم.

وی با بیان اینکه با چنین وضعیتی در بلاتکلیفی به سر می‌بریم، تصریح کرد: تاکنون باشگاه تصمیم قطعی برای انحلال تیم نگرفته است، اما هیچ تصمیمی هم برای حضور در لیگ نگرفته در حالی‌که سایر تیم‌ها تکلیفشان را برای حضور در لیگ روشن کرده‌اند.

بازیکن تیم هندبال سپاهان اضافه کرد: سپاهان در سالیان گذشته همیشه نخستین تیمی بود که آمادگی خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر اعلام می‌کرد اما هیچ‌گونه خبری از حضور سپاهان برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال نیست.

وی با تاکید بر اینکه سپاهان خانه ماست اضافه کرد: باید هرچه زودتر تصمیم قطعی برای حضور تیم در لیگ گرفته شود چراکه با ادامه این روند بازیکنان سپاهان نابود می‌شوند.

مانیان گفت: سپاهان برای حضور در رقابت‌های لیگ اعلام آمادگی کرده است، اما تاکنون نه سرمربی تیم مشخص است نه تمرینات برگزار می‌شود و تیم در حال از بین رفتن است در حالی‌که اکثر بازیکنان دوست دارند برای سپاهان به میدان بروند و با جان و دل این تیم را دوست دارند.

وی با بیان اینکه 13 سال قهرمان لیگ شدیم، ادامه داد: نباید به دلیل اینکه تنها یکسال نتوانستیم عنوان نخست را کسب کنیم به این‌همه سابقه و اعتبار پشت کنیم حتی اگر فدراسیون هم در این عدم کسب عنوان قهرمانی نقش داشته باشد.

بازیکن تیم هندبال سپاهان همچنین با بیان اینکه بسیاری از بازیکنان فیکس تیم ملی از سپاهان هستند، تصریح کرد: در صورتی‌که هندبال سپاهان منحل شود تمام رده‌های سنی این تیم نیز از بین می‌روند که می‌تواند ضربه بسیار بزرگی نه تنها به این رشته در اصفهان بلکه به هندبال کشور باشد.

وی گفت: امیدوارم مسئولان باشگاه هر چه سریعتر تکلیف این تیم را روشن کنند تا بتوانیم در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشیم و از بلاتکلیفی خارج شویم.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول