اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان مسابقات هندبال منطقه 16 دانشگاه آزاد

تیم هندبال دانشگاه آزاد گچساران قهرمان منطقه 16 شد

تیم هندبال خواهران دانشگاه آزاد اسلامی گچساران، در پایان مسابقات هندبال منطقه 16 دانشگاه آزاد، به مقام قهرمانی رسید و به مرحله کشوری راه یافت.

تیم هندبال دانشگاه آزاد گچساران قهرمان منطقه 16 شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، تیم هندبال خواهران دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در فینال مسابقات هندبال دانشگاه‌های آزاد منطقه 16 کشور با شکست قاطع 15 بر هفت تیم علوم و تحقیقات کهگیلویه و بویراحمد بر سکوی نخست این دوره از مسابقات ایستاد.

تیم هندبال خواهران دانشگاه آزاد گچساران با اقتدار کاپ قهرمانی را از آن خود کرد و به مسابقات قهرمانی کشور راه یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران امروز و در مراسم اختتامیه این مسابقات که در یاسوج برگزار شد، ورزشکاران دانشجو را مایه افتخار دانست و توجه هر چه بیشتر دانشگاه‌ها به فعالیت‌های ورزشی دانشجویان و اساتید را خواستار شد.

لزوم تلاش برای ارزش‌مداری و نهادینه کردن اخلاق در میادین ورزشی

آرمین محمودی ادامه داد: ریاست عالیه دانشگاه دکتر دانشجو در مقوله فرهنگی، برای ورزش جایگاه خاصی قائل بوده و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه فرهنگی نیاز به توسعه ورزشی داریم و به همین خاطر باید فعالیت‌های ورزشی توسعه یافته و زمینه حضور هر چه بیشتر دانشجویان در این عرصه فراهم شود.

محمودی دانشجویان را شهروندان منظم و قانون‌مدار خواند و خطاب به دانشجویان تصریح کرد: شما با پرداختن به ورزش یکی از مصادیق ایفای نقش در مقوله‌های فرهنگی را تحقق می‌بخشید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران اظهار داشت: از شما انتظار می‌رود با توانایی‌های مطلوب خود برای تعالی دانشگاه آزاد اسلامی گام بردارید تا همواره شاهد موفقیت شما در تمامی عرصه‌های مختلف باشیم.

محمودی با تأکید بر ارزش‌مداری در میادین ورزشی خاطرنشان کرد: اخلاق در سیره عملی و نظری انبیا مورد تأکید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ما نباید به هر قیمتی ورزش کنیم بلکه باید اخلاق را در میادین ورزشی نهادینه کرده و برای ترویج فرهنگ صحیح اخلاق‌ در جامعه تلاش کنیم.

محمودی با اشاره به این‌که تلاش و فعالیت در عرصه ورزش نباید فصلی باشد، عنوان کرد: تداوم در تمرینات ورزشی می‌تواند موفقیت‌های شما را در آینده تضمین کند.

مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران نیز در این آیین، عامل موفقیت تیم هندبال خواهران را برنامه‌ریزی و تلاش مداوم عنوان کرد.

مهدی عباسی گفت: حضور به موقع بازیکنان و مسئولان تیم در تمرینات، مربی کارآزموده و حمایت ریاست واحد و معاونت دانشجویی سبب شد تا این افتخار بزرگ برای این واحد دانشگاهی رقم بخورد.

وی افزود: تیم هندبال واحد گچساران با کسب مقام نخست منطقه 16 به مسابقات کشوری راه یافته و تلاش برای کسب موفقیت‌ها و قهرمانی در جایگاه‌های بهتر در دستور کار این تیم قرار گرفته است.

انتهای پیام/82014/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول