اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان خواستار شد

تدوین برنامه مدون ورزشی برای 24 هزار کارمند دولت در استان سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان، تهیه و تنظیم برنامه مدون ورزشی را برای 24 هزار نفر کارمند دولت در استان سمنان خواستار شد.

تدوین برنامه مدون ورزشی برای 24 هزار کارمند دولت در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، نشست شورای هماهنگی ورزش کارکنان دستگاه‏های اجرایی استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس هیئت فوتبال استان، مدیرکل اداری و مالی و مدیرکل روابط عمومی استانداری در محل استانداری سمنان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان در این جلسه گفت: در سطح استان، 24 هزار نفر کارمند دولت در حال فعالیت هستند.

آقامحمد همتیان ادامه داد: از این تعداد، 15 هزار نفر مرد و 9 هزار نفر زن بوده که در حال خدمتگزاری و فعالیت‏های اداری هستند.

وی تصریح کرد: در این رابطه باید در خصوص سلامت و شادابی کارکنان اقداماتی انجام داد؛ چراکه سلامت از ویژگی‏های مهم جامعه کارمندی است که باید مورد توجه واقع شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان افزود: فضاهای ورزشی لازم برای انجام فعالیت‏های ورزشی کارکنان از جمله خصوصیاتی است که می‏تواند در حفظ سلامتی، کارایی، شادابی و انگیزه کارکنان نقش داشته باشد.

همتیان با اشاره به نقش ورزش در جامعه گفت: در کنار فعالیت‏های ورزشی برای اقشار مختلف باید به کم‏تحرکی و عدم فعالیت کارکنان هم توجه و بسترهای لازم را برای فعالیت پرسنل در بخش ورزش ایجاد کرد.

وی افزود: در کنار ورزش کارکنان، باید به ورزش مدیران هم توجه داشت؛ چون وجود مدیران با انگیزه و کارآمد می‏تواند خدمات بهتری به مردم ارائه کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان همچنین بر تهیه و تنظیم برنامه مدون ورزشی، ترویج ورزش همگانی، استمرار برنامه‏های ورزشی، انجام دوره‏های آموزشی در امر ورزش، انجام تمهیدات لازم برای ورزش بانوان کارمند، برگزاری مسابقات ورزشی برای کارکنان و . . . در استان سمنان تاکید کرد.

انتهای پیام/2249/و/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول