اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پلیس فتا انجام شد

شناسایی 13 وبلاگ فروش داروهای غیر مجاز در اردبیل

با اجرای طرح مبارزه با تبلیغات داروهای غیر مجاز در فضای مجازی 13 وبلاگ فروش این نوع دارو در اردبیل شناسایی و کشف شد.

شناسایی 13 وبلاگ فروش داروهای غیر مجاز در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس پلیس فتای اردبیل صبح امروز در جریان کشف و شناسایی این باند در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای طرح مبارزه با تبلیغات فروش داروهای غیر مجاز در فضای مجازی، کارآگاهان پلیس فتای اردبیل در اقدامی گسترده 13 وبلاگ فروش داروهای غیر مجاز اینترنتی را شناسایی کردند.

اکبر امینی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد رد پای اداره‌کنندگان این وبلاگ‌ها در شهرهای اردبیل، مشگین‌شهر، گرمی و بیله‌سوار پیدا شده و ماموران این یگان موفق شدند هفت نفر را در این ارتباط دستگیر کنند.

وی از کشف و جمع‌آوری تعدادی کیس، لپ تاپ، فلش مموری، فلاپی و ده‌ها قلم داروی غیر مجاز خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

دستگیری پنج عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اردبیل از متلاشی شدن دو باند قاچاق مواد مخدر در اردبیل خبر داد.

بهروز نیکنام در تشریح اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی سه روزه در استان بیان داشت: در این طرح که به همت نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های استان اردبیل و به صورت همزمان اجرا شد، 55 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند.

وی افزود: نیروهای عمل کننده در این طرح دو باند قاچاق مواد مخدر را متلاشی و چهار دستگاه خودرو را توقیف و ده‌ها عدد آلات و ادوات استعمال را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اردبیل تامین آسایش و آرامش برای شهروندان را از عمده وظایف نیروی انتظامی اعلام کرد و گفت: خروجی اجرای اینگونه طرح‌ها رفاه و آرامش برای شهروندان بوده و مردم نیز در این راه باید با پلیس همکاری کنند تا ریشه اعتیاد از جامعه ما برچیده شود.

انتهای پیام/62003/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول