اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد

انهدام باند خانوادگی توزیع مواد مخدر در آستارا

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در آستارا و کشف محموله 10 کیلو تریاک از این باند خبر داد.

انهدام باند خانوادگی توزیع مواد مخدر در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرهاد فلاح‌کریمی در نشست انتظامی گیلان چگونگی کشف مواد مخدر و انهدام باند مذکور در آستارا را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به تعطیلات چند روزه اخیر و پیش‌بینی احتمال سوء‌استفاده قاچاقچیان از موقعیت ایجاد شده، مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اقدام‌های عملیاتی خود را تشدید کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان ادامه داد: ماموران مذکور یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر به سرکردگی شخصی در شهرستان‌های تالش و آستارا را شناسایی کردند و پیگیری این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام تحقیقات نامحسوس پلیسی اعضای این باند خانوادگی را شناسایی کردند و به چگونگی حمل یک محموله مواد مخدر به گیلان پی‌بردند.

به گفته فلاح کریمی، گروه‌های عملیاتی با تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر تالش و آستارا تعداد دو نفر از اعضای این باند که محموله مواد مخدر را با یک دستگاه خودروی سواری وارد استان کرده بودند دستگیر کردند.

وی افزود: این افراد قصد داشتند در یکی از نقاط شهرستان آستارا مواد مخدر را تحویل یکی دیگر از قاچاقچیان دهند که در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر شدند.

وی با اشاره به مقدار کشف مواد مخدر از اعضای باند مذکور اذعان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی این متهمان مقدار 10 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در باک خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی پلیس برای مبارزه با مواد افیونی، خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از هیچ کوششی در زمینه برخورد با قاچاقچیان موادمخدر فروگذار نمی‌کند.

انتهای پیام/2300/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول