اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فریاد اعتراض مدیر موفق فوتبالی در بوشهر

درب فوتبال بوشهر را تخته کنید / با این شرایط تیم داری نمی‌کنیم

مدیرعامل کارگر بنه‌گز گفت: به نظر من با این وضعیت آشفته و نابسامان، درب فوتبال در استان بوشهر تخته شود بهتر است و اعلام می‌کنم با وجود مشکلات مالی قادر به حضور در لیگ دو کشور نخواهیم بود.

درب فوتبال بوشهر را تخته کنید / با این شرایط تیم داری نمی‌کنیم

علی عالی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر انصراف تیمش را از حضور در لیگ دو سال آتی تأسف بار عنوان کرد و گفت: برای فوتبال سرشار از استعداد استانم تأسف می‌خورم همین چند روز پیش جشن صعود تیم را در خانه معلم برگزار کردیم اما اکنون به اهالی فوتبال اعلام می‌کنم دیگر نیستیم.

عالی نژاد تصریح کرد: با سخت‌ترین شرایط موجود در لیگ 3 کنار آمدیم، هزینه کردیم تا صعود کنیم و سهمیه استان را به عدد 4 برسانیم اما انگار کسی برای صعود ما تره هم خورد نمی‌کند. کادر فنی و بچه‌های باغیرت ما در این لیگ طاقت فرسا جانفشانی کردند تا شهیدان باشگاه ما و اهالی شریف تنگستان را سربلند کنند اما انگار دوستان هنوز هم در خواب غفلت به سرمی‌برند.

مدیرعامل باشگاه کارگر بنه گز ادامه داد: هزینه‌های تیم داری شوخی بردار نیست، به هر نحو ممکن که بود این تیم را به لیگ دو رساندیم حضور در لیگ دو تفاوتی با لیگ یک ندارد اما دیگر توان تیم داری را نداریم! برای فصل آتی لیگ دو بالغ بر پانصد میلیون تومان بودجه لازم است از کجا بیاورم!؟.

وی ادامه داد: تمام شهرداری‌ها، نفت و گازها در شهرستان‌های مختلف تیم داری می‌کنند اما برای پرداخت بلیط هواپیما در بازی آخر پلی آف لیگ 3 به مشکل برخوردیم.

مدیرعامل کارگر بنه گز گفت: با این شرایط تیم داری نمی‌کنیم، سهمیه لیگ دو مبارک آقایان مسئول، وقتی چهار الی پنج میلیارد برای کل فوتبال استان بوشهر از نفت، گاز و چندین نهاد ثروتمند دیگر تزریق نمی‌شود باید فاتحه فوتبال را برای جوانان این دیار خواند.

عالی‌نژاد اظهار داشت: به نظر من با این وضعیت آشفته و نابسامان، فوتبال در استان بوشهر تخته شود بهتر است، وقتی برای امثال ما که در بخش خصوصی هستیم و هزینه‌های میلیونی هم انجام می‌دهیم ارزشی قایل نیستند خدا به فریاد فوتبالیستی برسد که برای سالانه مبلغی در حدود 4 الی 5 میلیون سر خود را مقابل توپ قرار می‌دهد. 

کارگر بنه‌گز تنها نماینده فوتبال استان بوشهر بود که در فصل گذشته موفق شد از یک رده پایین به رده بالاتر صعود کند اما با وجود مشکلات موجود احتمال این می‌رود که از حضور در لیگ دو فوتبال کشور رسما کناره‌گیری کند.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول