اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم هیئت مدیره باشگاه کاسپین

نقشه راه تیم فوتبال کاسپین قزوین کشیده می‌شود

گزینه‌های اصلی سرمربی‌گری تیم فوتبال کاسپین قزوین عصر امروز با تشکیل جلسه هیئت‌ مدیره این باشگاه مشخص می‌شود.

نقشه راه تیم فوتبال کاسپین قزوین کشیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری‌های استان قزوین(کاسپین) با عضویت هشت شهرداری با هدف حمایت از ورزش این استان در لیگ‌های کشور تیم‌داری می‌کند.

در این باشگاه شهرداری‌های تاکستان، الوند، آبیک، محمدیه، اقبالیه، بویین زهرا، بیدستان و محمودآباد عضو هستند.

مدیرعامل باشگاه کاسپین قزوین دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: جلسه هیئت مدیره این باشگاه عصر امروز برای تعیین سرمربی تیم‌های فوتبال و هندبال کاسپین استان قزوین تشکیل می‌شود.

 

رضا طاهری در خصوص گزینه‌های احتمالی سرمربی‌گری تیم فوتبال کاسپین قزوین افزود: پنج یا شش گزینه از داخل و خارج از استان گزینه احتمالی سرمربی‌گری تیم فوتبال کاسپین قزوین هستند که پس از بررسی به گزینه‌های نهایی خواهیم رسید.

* ظرفیت لازم برای جذب سرمربی بومی وجود دارد

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت لازم برای جذب سرمربی بومی وجود دارد، افزود: در بین نامزدهای احتمالی سرمربی‌گری تیم فوتبال کاسپین قزوین، مهدی تندکی از قزوین نیز جزو گزینه‌های احتمالی است.

مدیرعامل باشگاه کاسپین قزوین در خصوص آینده تیم فوتبال کاسپین قزوین بیان کرد: اگر بودجه مطلوبی برای این تیم تنظیم شود می‌توانیم آینده خوبی را برای این تیم پیش‌بینی کنیم.

* تندکی مطلوب‌ترین گزینه برای سرمربی‌گری تیم کاسپین

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین نیز پیرامون گزینه نهایی سرمربی‌گری تیم فوتبال کاسپین قزوین گفت: مهدی تندکی مطلوب‌ترین گزینه برای سرمربی‌گری تیم کاسپین قزوین است.

 

سعید آگشته با اشاره به ویژگی‌های مهدی تندکی افزود: تندکی به دلیل اشرافیتش بر تیم فوتبال کاسپین و همچنین ویژگی‌های فنی و حرفه‌ای، مطلوب‌ترین گزینه برای سرمربی‌گری تیم فوتبال کاسپین قزوین است.

این مسئول ثبات مدیریت و پی‌ریزی زیرساخت مناسب را دو عامل اصلی برای پیشرفت تیم فوتبال کاسپین قزوین عنوان کرد و اظهار داشت: اگر بخواهیم این تیم موفق شود باید در تیم ثبات مدیریت وجود داشته باشد و همچنین زیرساخت‌های مناسب و سالم پی‌ریزی شود.

شهردار الوند پیرامون فرآیند بومی‌سازی تیم فوتبال کاسپین قزوین تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های این تیم استفاده کرد که نه به صورت صددرصد ولی عمده تیم را بازیکنان بومی تشکیل دهند.

 

آگشته ابراز امیدواری کرد که هیئت مدیره در جلسه به این نتیجه برسد که تندکی سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین به عنوان سرمربی این تیم باقی بماند.

همچنین مهدی تندکی مدرس فیفا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: پس از تشکیل جلسه هیئت مدیره باشگاه کاسپین قزوین گزینه نهایی سرمربی‌گری این تیم مشخص می‌شود.

تندکی از پیشکسوتان فوتبال استان قزوین است که هدایت تیم‌های نیرو محرکه و کاسپین قزوین را بر عهده داشته و تا به امروز موفقیت‌های شایانی را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

 

وی ابراز داشت: در صورتی که به عنوان سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین انتخاب شوم بیشتر بازیکنان را از افراد بومی استان قزوین انتخاب می‌کنم.

تندکی ادامه داد: همچنین اسکلت اصلی بازیکنان سال گذشته کاسپین را حفظ کرده و تیمی در خور استان قزوین را تشکیل می‌دهم.

* اگر انتخاب شوم دلال‌بازی در کاسپین جایی نخواهد داشت

گزینه اصلی سرمربی‌گری تیم فوتبال کاسپین قزوین عنوان کرد: اگر به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شوم دلال‌بازی در تیم فوتبال کاسپین جایی نخواهد داشت.

تندکی اذعان داشت: فوتبال قزوین ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که با شناسایی این ظرفیت‌ها به طور حتم حرف‌های زیادی در فوتبال کشور خواهیم زد.

گفتنی است، بر اساس شنیده‌ها یوسف نادریان، بهمن خداکرم و رضا مهاجری از گزینه‌های احتمالی سرمربی‌گری تیم فوتبال کاسپین قزوین از خارج از استان قزوین هستند و همچنین مهدی تندکی نیز از گزینه‌های بومی استان برای هدایت این تیم است.

پس از تشکیل جلسه امروز گزینه نهایی سرمربی‌گری تیم فوتبال کاسپین قزوین با نظر اعضا هیئت مدیره این باشگاه مشخص خواهد شد و نقشه راه این تیم که با هزار امید و آرزو امتیازش برای استان قزوین خریداری شده‌ است، مشخص می‌شود.

انتهای پیام/77003/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول