اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

اشتغال به تحصیل 187 هزار دانش‌آموز در استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اشتغال به تحصیل 187 هزار دانش‌آموز در استان خبر داد.

اشتغال به تحصیل 187 هزار دانش‌آموز در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، خلیل رضایی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی آموزش و پرورش دشتستان اظهار کرد: آموزش و پرورش نهادی مهم و تاثیرگذار در جامعه بوده که تقویت آن امری لازم است.

این مسئول ضمن تقدیر از تلاش همکاران در آموزش و پرورش دشتستان در ارتباط با نیروهای حق‌التدریسی، مدارس عشایری و چگونگی اجرای سند تحول بنیادین و پیشبرد سیاست‌های راهبردی نظام تعلیم و تربیت مطالبی بیان کرد.

رضایی همچنین درباره بهبود مدیریت، استفاده از ظرفیت‌های موجود نیروی انسانی و ایجاد وحدت رویه در زمینه ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی که حاصل دقت‌نظر در اجرای دقیق شیوه‌نامه ساماندهی است، توضیحاتی را ارائه کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اشتغال به تحصیل 187 هزار دانش‌آموز در استان خبر داد و گفت: بر اساس آمار موجود امسال 187 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف در استان مشغول به تحصیل می‌شوند که از این تعداد 19 هزار دانش‌آموز در پایه اول تحصیلی هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان تا 15 تیرماه انجام می‌شود تاکنون 81 درصد از دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی، 57 درصد در مقطع اول متوسطه و 44 درصد در متوسطه دوم ثبت‌نام کرده‌اند.

رضایی اظهار امیدواری کرد؛ در سال تحصیلی آینده نیز همچون سال جاری با رعایت و اجرای کامل شیوه‌نامه اهتمام لازم را برای دستیابی به اهداف مورد نظر نظام آموزش و پرورش داشته باشیم.

در ادامه معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش در زمینه موانع و مشکلات موجود در آموزش و پرورش و اجرای دقیق برنامه ساماندهی مطالبی را بیان کردند.

انتهای پیام/2452/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول