اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس محیط زیست بابل خبر داد

پلمب 2 واحد صنعتی در بابل

رئیس محیط زیست بابل گفت: در سه ماه نخست سال جاری، دو واحد صنعتی به دلیل آلودگی زیست محیطی در بابل پلمب شدند.

پلمب 2 واحد صنعتی در بابل

محمد خالقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: بر اساس اصل 59 قانون اساسی حفظ محیط زیست یک وظیفه عمومی تلقی می‌شود و اگر مردم نخواهند به این موضوع توجه کرده و با ما همگام نشوند به محیط زیست خسارت زیادی وارد می‌شود.

وی افزود: امروزه بر اساس آمار، روزانه شاهد انقراض گونه‌های گیاهی و جانوری در دنیا هستیم که با توجه به این امر حتما بشر در آینده با مشکل روبه‌رو می‌شود.

خالقی بیان داشت: در مبارزه با طبیعت حتما طبیعت پیروز خواهد شد چنانچه امروزه نیز ما با خسارت جبران‌ناپذیری مثل سیل، زلزله، سونامی و آلودگی‌های ناشی از آتشفشان مواجه هستیم که اگر به همین روش پیش رود دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شویم.

وی به عملکرد سه ماهه اداره محیط زیست بابل اشاره و تصریح کرد: کشف 124 قطعه صید غیرمجاز آبزیان، دو بهله عقاب جنگلی، زنده‌گیری پستانداران بره قوچ از یک متخلف، کشف چهار قلاده بچه‌گربه وحشی، یک رشته مار پلنگی و یک رشته سمندر از جمله عملکرد این اداره است.

خالقی تصریح کرد: کشف و ضبط اسلحه شکار، پنج عدد پرلول و دو عدد تک لول، کشف سه قبضه سلاح غیرمجاز و چهار قبضه سلاح مجاز، کشف دو رشته ادوات و وسایل تور ماهیگیری، 13 مورد اخطاریه آلودگی زیست محیطی، 64 مورد پایش زیست محیطی، 55 مورد صدور پروانه بهره‌برداری و صدور مجوز احداث 63 واحد صنعتی از دیگر فعالیت‌های محیط زیست بابل در سه ماهه نخست سال جاری است.

وی اذعان داشت: دو واحد صنعتی به دلیل آلودگی زیست محیطی در بابل پلمب شدند.

انتهای پیام/86009/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول