اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های اصفهان:

خاطرات شهرداران در کتاب قطره‌ای از دریا چاپ می‌شود

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان گفت: خاطره و تجربیات شهرداران از 105 شهر و هر شهرداری در یک صفحه با عنوان قطره‌ای از دریا به چاپ می‌رسد.

خاطرات شهرداران در کتاب قطره‌ای از دریا چاپ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید ذاکر اصفهانی صبح امروز در نشست خبری خود به مناسبت هفته نکوداشت شهرداری‌ها و دهیار‌های استان اصفهان اظهار داشت: دبیرخانه ستاد دائمی نکوداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در این هفته به صورت رسمی فعال و برنامه‌ریزی خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: در این هفته رونمایی از پوستر سازمان همیاری شهرداری‌ها، تجدید میثاق با شهدا، همایش پیاده‌روی در ناژوان و اطلاع‌رسانی، جشن خانوادگی با حضور شهرداران، مسابقه عکاسی از زشتی و زیبایی شهرها و نمایشگاه  عکس برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان تصریح کرد: همچنین خاطره و تجربیات شهرداران از 105 شهر و هر شهرداری در یک صفحه با عنوان قطره‌ای از دریا به چاپ می‌رسد.

این مسئول با بیان اینکه هدف دبیرخانه دائمی این است که در طول سال برنامه ورزشی، هنری و فرهنگی ایجاد شود، اذعان داشت: رونمایی از دبیرخانه ستاد دائمی نکوداشت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، تمبر یادبود روز هم‌اندیشی شهرداران از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/63012/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول