اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حوزه هنری خبر داد

چاپ بیش از 60 عنوان کتاب با مضمون ادبیات پایداری در استان‏ها

معاون فرهنگی و هنری اداره کل امور استان‏ها و مجلس حوزه هنری گفت: بیش از 60 عنوان کتاب در استان‏های مختلف کشور با موضوع ادبیات پایداری و توسط دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری چاپ شده است.

چاپ بیش از 60 عنوان کتاب با مضمون ادبیات پایداری در استان‏ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن ربانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اغلب فعالیت‏های واحد مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری استان زنجان در استان تهران انجام می‏شد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت واحد مطالعات و فرهنگ پایداری در استان‏های کشور کمرنگ بود، خاطرنشان کرد: مسئولان این دفاتر نیز در استان‏ها به صورت سلیقه‏ای عمل می‏کردند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل امور استان‏ها و مجلس حوزه هنری تصریح کرد: پس از شکل‎گیری دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری در اداره کل امور استان‎ها و انتخاب افراد برای استان‏ها، آموزش‏هایی نیز به افراد انتخاب شده ارائه شد.

وی با بیان اینکه آموزش به مسئولان واحدهای مطالعات و فرهنگ پایداری در استان‏های مختلف از جمله اقدامات به شمار می‏رود، اضافه کرد: نحوه اجرای این برنامه به صورت مصاحبه، تدوین، بازیگری و غیره بوده است.

ربانی با اشاره به اینکه در مجموع دوره‏های مختلفی نیز در قالب آموزش برگزار شده است، یادآور شد: نتیجه تمامی فعالیت‏ها، اقدامات و آموزش‏ها، چاپ بیش از 60 عنوان کتاب در استان‏های مختلف کشور است.

وی ادامه داد: مقرر شده تا در سال‎جاری با برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته گسترده‏تر، دقیق‏تر و حرفه‏ای‏تر در زمینه مطالعات و فرهنگ پایداری عمل شود.

در ادامه مسئول دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری نیز با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس حادثه‎هایی هستند که همه اقشار و مردم کشور درگیر آن شده بودند، اضافه کرد: هم افرادی که به صورت مستقیم در جنگ حضور داشتند و هم افرادی که حضور مستقیمی نداشتند؛ متاثر از جنگ شده بودند.

حسین نصرالله زنجانی اذعان داشت: ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور تحت تاثیر دو حادثه جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی قرار گرفته بود.

انتهای پیام/73006/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول