اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دهگلان خبر داد

کشف 580 عدد شئ عتیقه در دهگلان/ دستگیری 6 قاچاقچی

فرمانده انتظامی دهگلان گفت: ماموران ایستگاه بازرسی گردنه صلوات‌آباد دهگلان ‌580 عدد شئ عتیقه در اشکال مختلف کشف و ضبط کردند.

کشف 580 عدد شئ عتیقه در دهگلان/ دستگیری 6 قاچاقچی

رضا رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهگلان اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی صلوات‌آباد در اجرای طرح مبارزه با انواع کالای قاچاق در بازدید فنی و تخصصی از خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس ولوو که از شهرستان مریوان به سمت تهران در حال عزیمت بود مشکوک شدند که مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دهگلان خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از خود رو مذکور تعداد 580 شئ عتیقه در اشکال مختلف که به صورت خیلی ماهرانه‌ای در داخل موتور و جلو اتوبوس و با تغییر شکلی که در صندوق بار صورت گرفته بود جاسازی شده بود و کشف و ضبط شد.

رمضانی در ادامه گفت: در بازرسی‌های دیگر این خودرو تعداد 3 هزار و 924 عدد رنده الماس تراشکاری و 96 مته تراشکاری کشف و ضبط شد.

وی یادآور شد: در ‌ارتباط‌ با این پرونده در مراحله اول دو نفر دستگیر و در مرحله دوم با استفاده از شگردهای خاص پلیسی 4 نفر مالک اصلی عتیقه‌جات که در تهران سکونت داشتند به حوزه استحفاظی کشانده و در یک عملیات غافگیرانه همگی دستگیر و طی تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/79013/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول