اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد:

عامل اغفال دختر بچه‌های خردسال در مشهد دستگیر شد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران انتظامی با همکاری شهروندان، مردی 55 ساله که عامل اغفال خانواده‌ها و سوءاستفاده از دختربچه‌های خردسال بود را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

عامل اغفال دختر بچه‌های خردسال در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی ظهر امروز با اعلام خبر دستگیری عامل اغفال خانواده‌ها و سوء استفاده از کودکان آنان به بهانه تست بازیگری، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم‌های آگاهی کلانتری خواجه ربیع مشهد عصر روز نهم تیر ماه در جریان پرونده‌ای قرار گرفتند که با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، بلافاصله هماهنگی‌های لازم را با مرکز فرماندهی و کنترل پلیس به عمل آوردند.

وی افزود: مرکز فرماندهی و کنترل پلیس و همچنین تیم‌های آگاهی کلانتری خواجه ربیع ضمن پیگیری‌های انجام شده به طور ضربتی نسبت به این پرونده وارد عمل شدند.

کریمی گفت: ماموران انتظامی با همکاری شهروندان، مردی 55 ساله که عامل اغفال خانواده‌ها و سوءاستفاده از دختربچه‌های خردسال بود را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

وی تصریح کرد: این متهم با معرفی خود با عنوان مدیر یک پروژه سینمایی و نیاز به انتخاب بازیگر برای فیلم‌ها و سریال‌ها، دختر بچه‌ها را به منظور تست بازیگری از خانواده‌ها تحویل گرفته و مورد سوءاستفاده قرار می‌داده است.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس گفت: تاکنون پنج شاکی پرونده با حضور در کلانتری خواجه ربیع از این فرد اعلام شکایت کرده و متهم با معرفی به مقام قضایی برای سیر مراحل تخصصی در اختیار پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی قرار گرفته است.

کریمی ادامه داد: متاسفانه ناآگاهی خانواده‌ها و سهل‌انگاری آنان بدون انجام تحقیقات درباره ادعای مردی ناشناس، فرصت سوءاستفاده را برای این متهم حیله‌گر فراهم کرده که خانواده‌ها باید نسبت به این گونه مسائل حساسیت و مراقبت بیشتری خرج دهند.

*دستگیری عاملان تهیه و توزیع کریستال در مشهد

وی در ادامه نیز از دستگیری عاملان تهیه و توزیع کریستال در مشهد خبر داد و گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مواد افیونی ماموران کلانتری 27 مشهد عاملان تهیه و توزیع کریستال در محدوده شهرک رجایی را حین توزیع مواد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس تصریح کرد: شب گذشته ماموران کلانتری شهرک شهید رجایی هنگام گشت‌زنی در خیابان موعود به راننده یک خودروی تاکسی پژو با سرنشینی یک زن میانسال که در کنار خیابان متوقف شده بود، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران برای بررسی وارد عمل شده که راننده خودرو به محض مشاهده پلیس قصد فرار داشت که با سرعت عمل به موقع ماموران خودرو توقیف و متهمان دستگیر شدند.

کریمی خاطرنشان کرد: با توقیف خودرو و بازرسی به عمل آمده از وسایل همراه سرنشین خودرو که یک زن 52 ساله بود، مقدار دو کیلو و 495 گرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد از توقیف خودرو و معرفی متهم به دادسرا پس از بازجویی‌های اولیه خبر داد.

انتهای پیام/70023/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول