اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

فوتبالیست‌های لیگ برتری مازندران کجا توپ می‌زنند

در حال حاضر 70 بازیکن مازندرانی در تیم‌های مختلف لیگ برتری فوتبال کشور حضور دارند که تاکنون از بین 70 بازیکن، تکلیف برخی بازیکن مشخص شد.

فوتبالیست‌های لیگ برتری مازندران کجا توپ می‌زنند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح الله عرب پس از هفت سال حضور در تیم صنعت و نفت آبادان و پس از سقوط این تیم به لیگ دسته اول کشور با عقد قراردادی دو ساله به باشگاه ذوب آهن اصفهان پیوست.

عرب اهل مازندران در هفت سال حضورش در صنعت نفت آبادان بارها موفق شد برای تیمش صنعت نفت آبادان گلزنی کند و به عنوان کاپیتان نزد تماشاگران آبادانی از محبوبیت خاصی برخوردار بود.

همچنین بر اساس گزارش در حال حاضر 70 بازیکن مازندرانی در تیم‌های مختلف لیگ برتری فوتبال کشور حضور دارند که تاکنون از بین 70 بازیکن، تکلیف برخی بازیکن مشخص و برخی از بازیکنان نیز در پی تمدید قرارداد با باشگاه و برخی بازیکن نیز به دنبال تیم جدید در فصل جاری هستند.

تا این لحظه بازیکنانی همچون میثم حسینی از نفت، امید عالیشاه و مهرداد کفشگری از راه‌آهن و محمد عباس‌زاده از نساجی با عقد قرارداد به پرسپولیس تهران پیوستند.

میثم بائو از استقلال به تراکتورسازی تبریز، حامد فلاح‌زاده از نفت و رضا خالقی‌فر از فجر سپاسی علی علیپور از سنگ آهن بافق و رامین رضائیان از صبای قم به راه آهن تهران، محسن یوسفی از سایپا به ملوان بندر انزلی، مهدی خیری از نفت به استقلال صنعتی خوزستان، فریبرز گرامی از استیل آذین، اسماعیل صمدی از صنعت ساری و محمد احمدزاده به ملوان بندرانزلی، روح‌الله عرب از صنعت و نفت آبادان به ذوب آهن اصفهان  ... به عنوان بازیکنان مازندرانی از تیم‌های سال گذشته خود جدا و در فصل جدید در این تیم‌ها بازی خواهند کرد.

اخبار تکمیلی نقل و انتقالات 70 بازیکن مازندرانی پس از فهرست نهایی متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/86005/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول