اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال بوشهر:

ارتقای دانش فنی مربیان بومی فوتبال بوشهر در دست پیگیری است

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: ارتقای دانش فنی مربیان بومی استان در زمینه‌های مختلف با جدیت در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

ارتقای دانش فنی مربیان بومی فوتبال بوشهر در دست پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمید معماری صبح امروز در کلاس توجیهی ویژه مربیان فعال استان بوشهر گفت: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی افزایش دانش مربیان بومی و همچنین به روز کردن اطلاعات و تبادل نظر در رابطه با مسائل مختلف فنی است که با همکاری خوب ریاست هیئت فوتبال، این دوره‌ها با موفقیت در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره آموزشی مباحث مختلفی از جمله روانشناسی در فوتبال، مروری با تمرینات فوتبال پایه، فیزیولوژی ورزشی و مسائل داوری به مربیان استان بوشهر  آموزش داده شد.

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال استان بوشهر تصریح کرد: همچنین در این دوره آشنایی با سیستم‌ها و آنالیز، بازآموزی و تدریس شد و مربیان با مسائل روز دنیای فوتبال آشناتر شدند.

معماری یادآور شد: استقبال بسیار خوبی از این کلاس شد و جا دارد از مربیان زحمتکش و علاقه‌مند استان تشکر ویژه‌ای داشته باشیم و امیدوارم با کمک این دوستان بتوانیم با برگزاری دوره‌های آموزشی بیشتر سطح دانش مربیان استان را ارتقا دهیم.

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال استان بوشهر عنوان کرد: در این دوره آموزشی یک‌روزه، حدود 150 نفر از مربیان استان حضور داشتند و مباحث مختلف فنی و علمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/66007/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول