اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا خواستار شد

ترویج نقدپذیری حرفه‌ای به شکل اصولی در جامعه

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه نقدپذیری حرفه‌ای و مبتنی بر اخلاق مداری باید به شکل اصولی در جامعه ترویج شود، گفت: باید با تذکر لسانی از بروز هرگونه منکر در ماه رمضان جلوگیری کنیم.

ترویج نقدپذیری حرفه‌ای به شکل اصولی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی ظهر امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف شهرستان شهرضا اظهار کرد: نقدپذیری حرفه‌ای و مبتنی بر اخلاق مداری باید به شکل اصولی در جامعه ترویج شود.

وی ادامه داد: احیای نماز به عنوان مهم‌ترین راهکار ترویج معروف در جامعه مطرح است و باید از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی برای اجرای این اصل مهم استفاده کنیم.

امام جمعه شهرضا با اشاره به اینکه فضای حاکم بر جامعه باید برای استقبال از ماه مبارک رمضان مهیا شود، افزود: از تمامی دستگاه‌های مسئول در حوزه فرهنگی و اجتماعی انتظار داریم با تدوین سیاست‌های لازم نسبت به فضاسازی لازم در سطح جامعه اقدام کنند.

وی حرمت شکنی و روزه خواری علنی را از مصادیق بارز منکر در ماه رمضان ذکر کرد و افزود: از مجموعه اصناف فعال در زمینه عرضه اغذیه و مواد خوراکی انتظار داریم نسبت به لحاظ نمودن اقدامات لازم در طول ماه مبارک رمضان اقدام کنند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام مجتبی اخوان طی سخنانی با اشاره به پیشینه درخشان شهرضا در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی گفت: برنامه ریزی‌های ستاد احیا در این شهرستان باید به شکلی باشد که زمینه بهره گیری از ظرفیت‌های عظیم فرهنگی شهرضا در زمینه مبارزه با منکرات و ترویج معروف استفاده شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان ادامه داد: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید با مشارکت و هم اندیشی تمامی اقشار و اصناف جامعه باشد تا زمینه دستیابی به اهداف بزرگ در این زمینه مهیا شود.

وی با اشاره به لزوم پرهیز از هرگونه برخورد فیزیکی در راستای امر به معروف و نهی از منکر گفت: حفظ کرامت انسان باید به عنوان یک اصل مهم فاخر در جهت اجرای این امر لحاظ شود.

انتهای پیام/63011/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول