اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

تور صنعتی استان البرز با حضور اصحاب رسانه و مسئولان برگزار شد

برای اولین بار تور صنعتی استان البرز با حضور اصحاب رسانه و مسئولان در سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

تور صنعتی استان البرز با حضور اصحاب رسانه و مسئولان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در این بازدید که از پیش از ظهر امروز آغاز شد و هم‌اکنون نیز ادامه دارد حاضران در این مراسم از سه واحد صنعتی استان البرز بازدید کردند.

براساس این گزارش، بازدیدکنندگان از سه خط تولید سه واحد صنعتی ماموت، جم‌ساز و زر ماکارون بازدید به عمل آوردند و از نزدیک با عملکرد و نحوه فعالیت این واحدهای صنعتی آشنا شدند.

در این بازید چندساعته کارشناسان و مدیران این واحدهای صنعتی توضیحات فنی را به مهمانان ارائه دادند.

در این بازدید که به همت سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان البرز و خانه صنعت و معدن این استان برگزار شد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای تیرماه تاکنون که دهه صنعت و معدن نامگذاری شده است، مراسم‌های مختلفی در این استان برگزار شد.

محمدرضا مس‌فروش اظهار داشت: تجلیل از واحدهای نمونه و معرفی صاحبان صنایع برتر گامی مهم در جهت ایجاد رقابت سالم و همچنین افزایش روند بهره‌وری در بین صاحبان صنایع در استان البرز خواهد بود.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های اساسی برای توسعه و پیشرفت صنایع و رفع مشکلات موجود در این بخش انجام شده است و برای تحقق اهداف مورد نیاز نیازمند همکاری و تعامل مسئولان نیز هستیم.

*20 انجمن تخصصی صنایع همگن پروانه فعالیت دریافت کردند

این مسئول در بخشی دیگر تأکید کرد: همزمان با این دهه و با اقدامات انجام شده 20 انجمن تخصصی صنایع همگن پروانه فعالیت خود را دریافت کردند که این مهم نیز یکی از افتخارات این سازمان در استان البرز محسوب می‌شود.

مس‌فروش با بیان اینکه هم‌اکنون 30 انجمن تخصصی در این استان تشکیل شده است افزود: استان البرز در تشکیل اینگونه انجمن‌های تخصصی بعد از استان تهران رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی انجمن‌های قطعات خودرو، تولید ماکارون، سازه‌های فلزی، آرایشی و بهداشتی، نساجی و .... را از جمله انجمن‌های تخصصی نام برد که موفق شدند در این مدت پروانه فعالیت خود را دریافت کنند.

در ادامه این بازدید افشار فتح‌الهی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده از هشتم تا 10 تیرماه نمایشگاه تخصصی انجمن‌های صنعت و معدن با مشارکت سازمان و خانه صنعت و معدن البرز و با حضور انجمن‌های تخصصی در محل این سازمان برگزار شده است.

وی بهره‌برداری همزمان از 40 واحد صنعتی را از دیگر اقدامات انجام شده در این دهه عنوان کرد.

به گفته این مسئول با بهره‌برداری از این 40 واحد صنعتی که با اعتباری بالغ بر 211 میلیارد تومان انجام شده است، برای هزار و 20 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد شد.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول