اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

تونل فضیلت رینگ شمال جنوب را تکمیل می‌کند

شهردار شیراز گفت: افتتاح تونل فضیلت تکمیل رینگ جنوب به شمال شیراز را در پی دارد.

تونل فضیلت رینگ شمال جنوب را تکمیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت عصر امروز در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح شهیدان اوجی و پایان عملیات اجرایی تونل بزرگ فضیلت و بهره‌برداری همزمان از 100 پروژه شهرداری این شهر اظهار داشت: امروز 100 پروژه بزرگ و کوچک مربوط به شهرداری مناطق سه و هفت شیراز افتتاح می‌شود.

وی افزود: با بهره‌برداری از  تونل فضیلت شهرک سعدی به بلوار سرداران اتصال یافته و از بن‌بست خارج می‌شود.

پاک فطرت ادامه داد: با احداث این تونل و راه دسترسی جدید و مناسب به آرامستان احمدی حذف قابل توجه ترافیک و کاهش سفرهای سرگردان درون‌شهری اتفاق می‌افتد.

وی بیان کرد: با هدف بهینه کردن مسیر دسترسی به شهرک سعدی و آرامستان احمدی و دسترسی آسان از بلوار نصر به بلوار سرداران، همچنین اتصال جاده خرامه و آرامستان دریمه تقاطع غیر همسطح شهیدان اوجی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر ارشد شهری شیراز ابراز داشت: تونل فضیلت به گفته انجمن تونل ایران عریض‌ترین تونل کشور است.

وی با اشاره به مشکلات احداث تونل گفت: شهرداری شیراز با اقدامات گسترده موفق شد در سال 91 رتبه نخست کاهش تصادفات را بین کلان‌شهرهای کشور کسب کند.

پاک فطرت با اشاره به اینکه مدیریت شهرداری مدیریت درآمد هزینه است، اظهار داشت: مدیریت یک مجموعه با استفاده از درآمدهای خود آن مجموعه بسیار سخت‌تر از سایر دستگاه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون 10 پروژه با سرمایه‌گذاران مختلف به صورت مشارکتی در حال انجام است و 12 پروژه نیز از محل اوراق مشارکت در نقاط مختلف شهر اجرا می‌شود.

پاک فطرت هم‌زمانی تملک، زیباسازی و تامین منابع مالی برای پروژه‌های بزرگ شهرداری شیراز را نتیجه همدلی و زمان‌بندی مناسب مدیران شهرداری دانست.

انتهای پیام/ 2448‌/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول