اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر عنوان کرد

پیشرفت 95 درصدی محور بوشهر، شیف و گناوه

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: محور بوشهر، شیف و گناوه به عنوان محور دوم اتصالی مرکز استان بوشهر به شهرهای شمالی استان, 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 95 درصدی محور بوشهر، شیف و گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا صفایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این محور اهمیت خاصی در کاهش ترافیک و تصادفات در محور بوشهر ، گناوه دارد افزود: این محور به طول 90کیلومتر به عنوان محور دوم اتصالی مرکز بوشهر به شهرهای شمالی استان به دلیل قرارگیری در حاشیه خلیج فارس، ایمنی عبور و مرور،‌ تقلیل بار ترافیکی محور موجود بوشهر، برازجان، گناوه از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال 82 آغاز و یک قطعه از آن به طول 8 کیلومتر حدفاصل بندر ریگ تا سه راهی این بندر تا پایان 85 به اتمام و بهره‌برداری رسیده‌است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر همچنین افزود: با توجه به وجود معارضین متعدد ملکی و مشکل ایجاد گذر از تالاب حله و نبود اعتبارات کافی، روند اجرایی پروژه تا سال 89 با کندی مواجه گردید که بر اساس مصوبات سفرهای استانی ریاست جمهوری ادامه عملیات اجرایی محور تسریع یافت.

وی اضافه کرد: عملیات این محور به طور همزمان در قالب 5 قرارداد راهسازی به طول 47 کیلومتر آغاز گردید.

صفایی افزود : در حال حاضر که حدود 2 سال از شروع عملیات جدید می‌گذرد 80 کیلومتر از کل محور آسفالت و کلیه ابنیه فنی نیز اجرا شده است و پیشرفت این طرح 95 درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود قبل از نیمه اول امسال این محور که نقش بسیار مهمی در رونق اقتصادی مناطق در مسیر که اراضی کشاورزی و مزارع پرورش میگو در این محور قرار دارد به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/66006/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول