اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

گیلان دارای نمایشگاه بین‌المللی می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: مجوز نمایشگاه بین‌المللی شش هکتاری گیلان در جاده رشت – انزلی در حال بررسی است.

گیلان دارای نمایشگاه بین‌المللی می‌شود

علی منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نبود نمایشگاه بین‌المللی در شأن مردم گیلان در استان اظهار کرد: نقاط مختلفی برای احداث نمایشگاه بین‌المللی در رشت در نظر گرفته شده است.

وی از بررسی صدور مجوز نمایشگاه بین‌المللی گیلان در جاده رشت ـ انزلی خبر داد و افزود: نمایشگاه مذکور در زمینی به مساحت شش هکتار در نظر گرفته شده است.

منتظری با بیان اینکه صدور مجوز نمایشگاه بین‌المللی گیلان در کارگروه غیر نفتی سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال بررسی است، تصریح کرد: نمایشگاه مذکور دارای بخش‌های مختلفی از جمله هتل و ... است و به‌زودی به صورت رسمی اعلام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ادامه به کمبود فضای سردخانه‌ای در شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: سردخانه‌های موجود تامین‌کننده 50 درصد نیاز استان هستند.

*ذخیره‌سازی 3 ماه کالای اساسی گیلان

وی همچنین با اشاره به حوزه تجارت گیلان، بیان کرد: تامین کالای اساسی و توزیع، کنترل و نظارت بر آن توسط حوزه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به طور گسترده در حال انجام است.

منتظری بازار گیلان را دارای کمترین تنش در سال 91 و ابتدای سال جاری تاکنون اعلام کرد و یادآور شد: مشکلی در حوزه تامین کالای اساسی نداریم و کالای اساسی مورد نیاز استان برای سه ماه آینده ذخیره‌سازی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه مجامع امور صنفی در کاهش انحراف‌ها تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: گیلان دارای 80 هزار واحد صنفی دارای پروانه است.

وی خواستار توزیع کالا به نحو شایسته در گیلان شد و اظهار کرد: سال گذشته تعداد 10 هزار ناظر افتخاری در زمینه بازرسی و نظارت در استان ساماندهی شدند.

منتظری به آموزش ناظران مذکور در سال 92 اشاره کرد و گفت: ناظران افتخاری در حوزه بازار فعال هستند.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول