اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

راه‌اندازی پل امام خمینی اصفهان کارشناسی شده بود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پل امام خمینی (ره) اصفهان پس از انجام مراحل قانونی و طراحی‌های کارشناسی شده احداث و راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی پل امام خمینی اصفهان کارشناسی شده بود

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از پروژه‌های اجرا شده در شهر اصفهان اظهار کرد: احداث و راه‌اندازی پل امام خمینی (ره) مصوبه شورای شهر را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه طرح راه‌اندازی این پل در شورای دوم به تصویب رسیده است، اضافه کرد: در طراحی‌های پل امام خمینی (ره) راه‌اندازی دو باند تندرو و کنار‌گذر‌ها در ادامه پل تا میدان استقلال در نظر گرفته شده بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اقدامات  صورت گرفته در راستای انجام این طرح‌ها تصریح کرد: در حال حاضر باند‌های تندرو احداث شده و در حال بهره‌برداری است و بخش قابل توجهی از کنار‌گذر‌ها نیز احداث شده و در آینده این کنار‌گذر‌ها تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به دلیل راه‌اندازی طرح‌های کمکی پل امام خمینی (ره) اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: راحت‌تر بودن دسترسی‌های محلی و ایمن بودن سفر و تردد مردم در محدوده این پل از دلایل راه‌اندازی باند‌های تندرو و کنار‌گذر‌ها در اطراف این پل محسوب می‌شود.

قربانی با بیان اینکه طرح‌های پل امام امام خمینی (ره) اصفهان پس از تهیه و تنظیم توسط کمیته‌ای فنی به تصویب رسیده و شورای شهر دوم نیز پس از انجام بررسی‌ها و کار‌شناسی‌های لازم طرح راه‌اندازی این پل را تصویب کرده است، تاکید کرد: پل امام خمینی (ره) اصفهان پس از انجام مراحل قانونی و طراحی‌های کارشناسی شده احداث و راه‌اندازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه طراحان این پل در زمان گذشته تمام استاندارد‌ها و شاخصه‌های قانونی را در طراحی این پل رعایت کرده‌اند، افزود: در حال حاضر نیز اگر فردی نسبت به نحوه طراحی این پل ایرادی دارد باید نظرات خود را مطرح کند تا کارشناسان با بررسی‌های لازم و کارشناسی به این نظرات و دیدگاه‌ها پاسخ بدهند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول