اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان در جمع اعضای منتخب شورای شهر:

لحظه‌ای را برای خدمت به مردم از دست ندهید

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با بیان این که لباس خدمت به مردم لباس فخر است خطاب به اعضای منتخب شورای شهر گفت: مدیریت شما باید به قدری کارشناسانه باشد که حتی لحظه‌ای را برای خدمت به مردم از دست ندهید.

لحظه‌ای را برای خدمت به مردم از دست ندهید

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در دیدار با اعضای شورای چهارم شهر کاشان اظهار داشت: مردم به شما اعتماد کردند و شما را به عنوان امین خود برگزیدند و این مسئولیت سنگینی است که مردم به دوش‌تان گذاشته‌اند و از این لحظه به بعد تا چهار سال آینده  باید در حال آماده‌باش باشید و هیچ فرصتی را برای خدمت به مردم از دست ندهید.

وی با بیان این که لباس خدمت به مردم لباس فخر است خطاب به اعضای منتخب شورای شهر گفت: مردم کاشان شما را به عنوان اُمنای خود برای حُسن اداره شهرستان انتخاب کردند و مدیریت شما باید به قدری کارشناسانه باشد که حتی لحظه‌ای را برای خدمت به مردم از دست ندهید.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: اعتماد مردم به شما حاکی از این است که شما در نزد مردم به عنوان افرادی متعهد و کارشناس در مسائل مختلف مدیریت شهری دارای جایگاه مقبولی هستید و لباسی که خداوند به دست بندگان صالح خود بر اندام شما پوشانیده است لباس فخر و خدمت به مردم است.

نمازی ادامه داد: به لحاظ معرفتی و توحیدی هیچ عبادتی در نزد خدا عزیزتر و محبوب‌تر از گره‌گشایی از خلق خدا نیست و این حقیقتی است که از آیات قرآن و روایات و سیره عملی ائمه اطهار به ما رسیده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اینکه اخلاص در عمل به کارها ارزش و بها می‌دهد گفت:  نخستین مطلبی که در نظام توحیدی باید مورد توجه مسئولان قرار داشته باشد اخلاص در عمل و کار برای رضایت الهی و البته تحصیل رضای بندگان خدا است.

وی همچنین اذعان داشت: صحبت کردن از اخلاص آسان است اما عملیاتی کردن آن در میدان عمل مشکل است و برای رسیدن به آن باید از پیچ و خم‌‌ها و گردنه‌های سخت و دشواری عبور کرد تا به این مقام رسید.   

وی با اشاره به اینکه برای نظام جمهوری اسلامی جوانان زیادی به شهادت رسیدند و در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی همه مقامات کشور قربانی شدند بیان داشت: منتخبان مردم در مجلس، ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر باید بدانند ما در امتداد کاروان شهدا قرار داریم و زنده مانده‌ایم تا برای اسلام خون دل بخوریم.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه شیوه استفاده قطره‌ای از آب در بخش کشاورزی به دلیل ارزشمندی این عنصر حیاتی است ابراز داشت: شما نیز از عمر با ارزش خود در طی مدت چهار سال نمایندگی مردم در شورای اسلامی شهر کاشان، عمرتان را به صورت قطره‌ای برای خدمت به مردم هزینه کنید چون عمر کارگزار و خدمتگزار به مردم تا زمانی که مسئولیت دارد باید هزینه شود.

وی خطاب به منتخبان شورای شهر کاشان عنوان کرد: در خدمت به مردم سهل‌انگاری نکنید با تمام قوا و توان وارد میدان شوید تا در پایان دوره چهار ساله نمایندگی خود در شورای اسلامی شهر کاشان بتوانید یک کاشان متحول شده را تحویل مردم دهید.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان بر استفاده اعضای شورای اسلامی شهر کاشان از تجربه و تخصص کارشناسان در امور این نهاد تأکید کرد و گفت: اعضای شورای اسلامی نباید تنها به دانش و تخصص خود اکتفا کنند بلکه باید از همه ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان برای توسعه و آبادانی کاشان استفاده شود.

نمازی به اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کاشان توصیه کرد ضمن استفاده از مشاوره و تجربه کارشناسان و متخصصان در هر رشته‌ای، اولویت‌های شهرستان را در نظر گرفته و در جهت ضرورت‌های شهرستان حرکت کنند.

انتهای پیام/2406/ط40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول