اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب مازندران:

کلاس مربیگری درجه D آسیا در مازندران برگزار می‌شود

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب با اشاره به استفاده از توانمندی‌های فوتبال شهر زیراب، گفت: کلاس آموزش مربیگری درجه D آسیا در شهر زیراب برگزار می‌شود.

کلاس مربیگری درجه D آسیا در مازندران برگزار می‌شود

رضا قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های هیئت فوتبال شهر زیراب برای ارتقای سطح کیفی فوتبال شهر، گفت: کلاس آموزش مربیگری درجه D آسیا از صبح دوشنبه در زیراب برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب با بیان اینکه این دوره از کلاس‌ها برای نخستین بار در شهرستان سوادکوه برگزار می‌شود، افزود: سعی شده است تا مربیان بومی در اولویت حضور در این کلاس باشند و 24 نفر برای حضور در این کلاس‌ها ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به تحویل سالن ورزشی شهید ناظری به هیئت فوتبال زیراب و عدم آماده‌ بودن رنگ‌آمیزی و خط کشی آن، خاطرنشان کرد: این سالن ورزشی برای برگزاری کلاس آموزش مربیگری به حالت استاندارد در آمده است.

قربانی از برگزاری مراسم افتتاح این مسابقات در روز جاری خبر داد و افزود: برنامه‌های تاکتیکی این دوره از کلاس‌ها در سالن رنجبر صفری و زمین فوتبال شهدای زیراب و تمرینات تئوری در سالن شهید ناظری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب با بیان اینکه امکانات و تجهیزات هیئت فوتبال شهر زیراب در اختیار برگزاری این دوره از کلاس آموزشی مربیگری قرار دارد، افزود: افزایش کیفی سطح مربیان فوتبال به ارتقای فوتبال شهر زیراب کمک می‌کند.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول