اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

مصمم به جلوگیری از گرانفروشی و تدارک اقلام مورد نیاز شهروندان هستیم

استاندار کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: مصمم به جلوگیری از گرانفروشی و تدارک اقلام مورد نیاز شهروندان با کیفیت مناسب و قیمت مقطوع در بازار هستیم.

مصمم به جلوگیری از گرانفروشی و تدارک اقلام مورد نیاز شهروندان هستیم

‍‍به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد عصر امروز در پنجمین جلسه کار گروه تنظیم بازار اظهار داشت: باید تمام تلاش خود را به‌کار گیریم تا مایحتاج مردم با قیمت مناسب در اختیارشان قرار گیرد.

دمیاد با تاکید بر ثبات قیمت‌ها، خاطر نشان کرد: همه مسئولان مربوطه باید تلاش کنند تا از گران‌فروشی‌های احتمالی جلوگیری شود.

استاندار کرمانشاه رضایت مردم را موضوع بسیار مهمی عنوان کرد و تصریح کرد: باید با فروش اجناس با قیمت بالاتر از حد تعریف شده و غیراستاندارد به ‌شدت برخورد صورت گیرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بیان داشت: علاوه بر جلوگیری از تخلفات باید سعی شود اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان با کیفیت خوب و قیمت مقطوع در بازار توزیع شود.

*نمایشگاه طرح ضیافت از هفدهم تیر ماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار داشت: در چند ماه گذشته نوساناتی در قیمت مرغ و شکر داشتیم و با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط و تزریق گوشت مرغ و شکر، بازار به حالت ثبات بازگشت و در هم‌اکنون بازار اطمینان‌بخش و قیمت‌ها تنظیم شده است.

جهانگیر شاه‌مرادی ادامه داد: به‌ دلیل کمبود مرغ در بازار، 35 تن مرغ منجمد به بازار تزریق شد و قیمت هفت هزار و 500 تومانی مرغ در کشور شکسته شد اما استان کرمانشاه حتی در زمان افزایش کشوری به بالاتر از 6700 تومان نرسید.

به گفته شاه‌مرادی، در اردیبهشت ماه سال‌جاری جوجه‌ریزی در استان کرمانشاه حدود 40 درصد افزایش یافته و قیمت تمام شده مرغ زنده برای تولید کننده چهار هزار و 150 تومان است که بعد از کشتار و آماده طبخ شدن با احتساب ضایعات مرغ به قیمت 6000 تومان عرضه می‌شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: طرح ضیافت در روزهای آینده برای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان هم‌زمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه شکر اختصاص داده شده به استان کرمانشاه را دو هزار و 400 تن عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه در طرح ضیافت، کالاها با نظارت کارشناسان به‌صورت کلی و جزئی عرضه می‌شود، افزود: اجناس با قیمت عمده به‌فروش می‌رسد.

شاه‌مرادی عنوان کرد: نمایشگاه طرح ضیافت از هفدهم تیر ماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود و واحدهای تولیدی و شرکت‌های پخش و عمده‌فروشان حضور دارند.

وی در مورد اقدامات صورت گرفته توسط معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: از تاریخ نهم خرداد ماه سال‌جاری تاکنون، هفت هزار و 843 مورد بازرسی انجام شد و 835 تخلف کشف شده و 721 پرونده برای متخلفان تشکیل شد.

انتهای پیام/2700/ت40/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول