اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد:

راه رسیدن به کشوری قرآنی انتخاب دانش‌آموزانی به عنوان معلمان قرآنی است

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: راه رسیدن به کشوری قرآنی انتخاب دانش‌آموزان دبیرستانی به عنوان معلمان قرآنی است.

راه رسیدن به کشوری قرآنی انتخاب دانش‌آموزانی به عنوان معلمان قرآنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حمید محمدی ظهر امروز در جشن فارغ‌التحصیلی 270 تن از دانش‌آموختگان مرکز عالی تربیت مدرس و استاد قرآن کریم در مرکز تربیت معلم شهید بهشتی مشهد اظهار داشت: بزرگترین رسالت مدرسان بهره‌مندسازی دانشجویان و دانش‌آموزان از حیات قرآنی است.

وی با بیان اینکه معلم قرآن کسی است که خودش نسبت به حیات قرآنی آشنا باشد، گفت: در آموزش‌های مکتبی فرآیند تعلیم و تربیت فرآیندی واحد است.

معاون وزیر ارشاد افزود: ما به آموزش جامع معتقد هستیم که در آن انتقال دانش، ‌انتقال ارزش، انتقال بینش و انتقال روش در کنار یکدیگر اتفاق می‌افتد.

در ادامه این مراسم محمدمهدی آقامحمدیان مدیرعامل قرآنی خراسان‌رضوی افزود: امروز 267 نفر به تعداد فارغ‌التحصیلان افزوده می‌شود و گواهینامه خود را دریافت می‌کنند.

وی افزود: رشته‌هایی که دانشجویان در آنها پذیرفته شده و تحصیل می‌کنند؛ تربیت مربی روخوانی و حفظ، تربیت مربی پیش‌دبستانی، تربیت مربی مفاهیم قرآن کریم، مربی صوت و لحن و مربی حافظ کل قرآن است.

انتهای پیام/70001/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول