اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

مصلی‌ها خدمات فرهنگی ارائه دهند

امام جمعه همدان گفت: مصلی‌ها تنها محل برگزاری نماز جمعه نیست و باید خدمات فرهنگی نیز در این مکان‌ها ارائه شود.

مصلی‌ها خدمات فرهنگی ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از مصلی امام حسن مجتبی (ع) شهر مهاجران اظهار داشت: انقلاب اسلامی برکات زیادی در کشور داشته است و پس از انقلاب فعالیت‌های چشمگیری در راستای توسعه و پیشرفت روستاها و تاسیس شهرهای جدید صورت گرفته است.

وی گفت: تبدیل شدن مهاجران به شهر نیز از دستاوردهای این نظام است که باید مسئولان نیز توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در همدان اضافه کرد: نماز جمعه از دیگر برکات این نظام است و اگر نماز با اخلاص برگزار شود تمام اعمال قبول می‌شود.

وی به نقش مهم نماز جمعه در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس 45 کشور از صدام حمایت می کردند ولی ایران اسلامی به برکت نماز جمعه و اتحاد مسلمانان و آگاهی یافتن آنان در صفوف نماز جمعه پیروز میدان شد. 

امام جمعه همدان بیان داشت: نماز جمعه نشان‌دهنده وحدت مردم است و مراکز نماز جمعه باید از تمام جهات کامل شود و تکمیل مصلی باید در اولویت قرار گیرد.

وی تاکید کرد: مصلی‌ها تنها محل برگزاری نماز جمعه نیست و باید خدمات فرهنگی نیز در این مکان‌ها ارائه شود.

 امام جمعه همدان خواستار کمک خیرین برای اتمام پروژه مصلی امام حسن مجتبی (ع) شهر مهاجران شد و افزود: برای اتمام هر چه سریعتر پروژه خیرین باید وارد شوند تا زودتر از برکات این مکان بهره گیرند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با کشتارهای وحشیانه به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است ولی مانند سی و چند سال گذشته در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد ماند.

در این بازدید امام جمعه مهاجران نیز گفت: مصلای امام حسن مجتبی (ع) شهر مهاجران در زمینی به مساحت 8 هزار متر مربع و زیربنای 6 هزار و 500 متر مربع و مساحت زیربنای شبستان خواهران و برادران 2 هزار و 300 متر مربع با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

حجت الاسلام مهدی سلطانی‌نیا اضافه کرد: تاکنون برای پروژه مذکور مبلغ 16 میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل پروژه 24 میلیارد ریال نیاز است. وی تصریح کرد: یکی از نیازهای اساسی شهر تازه تاسیس مهاجران مصلی است که مسئولان باید برای تکمیل پروژه کمک کنند.

 زمین پروژه مصلای امام حسن مجتبی (ع) شهر مهاجران از سوی مردم تامین شده است.

انتهای پیام/2499/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول