اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی:

خراسان شمالی دیگر استان نوپا نیست/ فراهم شدن تمام زیرساخت‌ها در شهرک‌ها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها در این استان طی سال‌های گذشته گفت: با تأمین این زیرساخت‌ها دیگر نمی‌توان خراسان شمالی را استانی محروم و نوپا قلمداد کرد.

خراسان شمالی دیگر استان نوپا نیست/ فراهم شدن تمام زیرساخت‌ها در شهرک‌ها

محمدرضا باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه در حوزه شهرک‌های صنعتی تمام زیرساخت‌ها فراهم شده است، افزود: هزار و 500 هکتار زمین برای استقرار واحدهای صنعتی در این استان فراهم شده است.

وی فراهم شدن زمینه‌های سرمایه گذاری در استان را باعث جهش اقتصادی خواند و گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر رشد بی سابقه‌ای را در بخش سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان با ورود 100 سرمایه گذار شاهد هستیم.

به گفته باقری، 30 هکتار زمین با رعایت قانون و تاکید بر استفاده بهینه از اراضی شهرک‌های صنعتی در خراسان شمالی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه طی امسال نیز 10 هکتار زمین برای سرمایه‌گذاری در اختیار سرمایه گذاران واحدهای تولیدی صنعتی در شهرک‌ها گذاشته شده است، افزود: تاکنون در کمتر مقطعی شاهد این مقدار از حجم سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان بوده‌ایم.

این مسئول همچنین یکی از اقدامات مهم شهرک‌های صنعتی استان را ساماندهی صنوف مزاحم و آلاینده اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی اظهار کرد: در این راستا شهرک صنوف مزاحم در بجنورد جانمایی شده و آماده واگذاری به واحدهای صنفی مزاحم است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این در یکی از شهرستان‌های استان زمینه‌های ایجاد این شهرک فراهم شده است که امیدواریم در آینده نزدیک با حمایت‌های مسئولان عملیاتی شود.

خراسان شمالی دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/63002/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول