اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان خبر داد

پیگیری افزودن رشته‌های تحصیلی مورد نیاز به مراکز عالی غرب کشور

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره به اینکه افزایش رشته‌های تحصیلی دانشگاهی غرب کشور به جد پیگیری می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم چند رشته‌ تحصیلی دانشگاهی مورد نیاز به مراکز عالی غرب کشور اضافه شود.

پیگیری افزودن رشته‌های تحصیلی مورد نیاز به مراکز عالی غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد مهدی مفتح ظهر امروز در جریان بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان قابلیت‌ها و زیرساخت‌های این مرکز را خوب ارزیابی کرد و افزود: هر گونه همکاری که سبب تأمین نیازها و پاسخ مطالبات این واحد علمی شود از طریق مراجع ذیصلاح با پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

وی ابراز داشت: امیدوار هستیم که با همبستگی  و هم‌اندیشی همه ارکان این مجموعه شاهد شکوفایی و رشد بیش از پیش علمی شهرستان باشیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس ارتقای جایگاه علم‌آموزی و توسعه علوم مختلف را مایه اقتدار کشور دانست و تصریح کرد: همه دانشجویان ما باید با استفاده درست و راهبردی از فرصت‌ها و امکانات تلاش کنند گامی اثرگذار در فرایند علمی و پژوهشی کشور بردارند.

وی با اشاره به اینکه افزایش رشته‌های دانشگاهی در غرب کشور به جد پیگیری خواهد شد، افزود: چند رشته‌ تحصیلی دانشگاهی ضروری و مورد نیاز این منطقه به مراکز عالی غرب کشور و استان همدان و تویسرکان اضافه خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان نیز در این برنامه با ارائه گزارشی روند و موقعیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و چشم‌انداز دانشگاه را تشریح و کمبودها و نیازها ضروری را بیان کرد.

سعید جامه‌بزرگی با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 هزار و 700 دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، اظهار داشت: دانشگاه آزاد واحد تویسرکان در 67 رشته تحصیلی در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: بیشترین دانشجویان این دانشگاه در تویسرکان در مقاطع کاردانی و کارشناسی در رشته‌های پرستاری، مامایی، کامپیوتر، حسابداری، الکترونیک، مدیریت هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان افزود: در این مرکز رشته‌های فقه و مبانی حقوق، شیمی معدنی و ادبیات مقطع کارشناسی ارشد نیز فعال و دانشجو دارد.

وی با بیان اینکه این مرکز از لحاظ علمی و پژوهشی دارای جایگاه خوبی است، گفت: دانشجویان ما در رشته‌های تحصیلی نظیر شیمی، الکترونیک و.... با حضور در جشنواره‌های مختلف علمی توانسته‌اند مقام‌های برتر استانی، کشوری و بین‌المللی را از آن خود کنند.

جامه‌بزرگی ابراز امیدواری کرد که این واحد دانشگاهی بتواند تعامل سازنده‌ای برای رشد و توسعه خود با نماینده مردم تویسرکان در مجلس داشته باشد.

در پایان این آیین نماینده مردم تویسرکان در مجلس همراه با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر مزار دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس حاضر و به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد.

انتهای پیام/89010/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول