اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجتمع‌های فرهنگی و هنری نیشابور خبر داد

نمایشگاه نقاشی «گذر» در نیشابور گشایش یافت

مدیر مجتمع‌های فرهنگی و هنری نیشابور گفت: همزمان با دهم تیر سالروز ورود امام رضا(ع) به نیشابور نمایشگاه نقاشی «گذر»، آثار راضیه ایرانپور، بانوی هنرمند نیشابوری در نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گشایش یافت.

نمایشگاه نقاشی «گذر» در نیشابور گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمیدرضا آتشی اظهار داشت: هنرمندان جوان و تحصیل کرده نیشابوری در رشته‌های هنری به‌ویژه نقاشی توانسته‌اند آثار ماندگاری را تاکنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی «گذر» درصدد است موضوعات ذهنی آثار هنری را برای کشف رازهای معنوی به مخاطب ارایه کند.

وی افزود: نمایشگاه نقاشی «گذر» آثار بانوی هنرمند نیشابوری، راضیه ایرانپور است که در آن 18 اثر نقاشی در ابعاد 80 *120 تا 100 *150 سانتی‌متر برپا شده است.

آتشی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک رنگ روغن و شاپان و با سبک‌های رئالیسم و انتزاعی است و موضوعات آن فضای شهری و فیگوراتیو است.

وی خاطرنشان کرد: این نخستین نمایشگاه انفرادی راضیه ایرانپور است که شش سال سابقه هنری نقاشی دارد و دانش‌آموخته کارشناسی نقاشی از دانشگاه هنر نیشابور است.

آتشی اضافه کرد: نمایشگاه نقاشی «گذر» از 8 تا 13 تیر ماه 92 هر روز از ساعت 9 تا 12 و 17 تا 20 بعد از ظهر در محل نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول