اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری خبر داد

اجرای طرح نشاط معنوی در 12 بقعه متبرکه ساری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از اجرای طرح نشاط معنوی در 12 بقعه متبرکه این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح نشاط معنوی در 12 بقعه متبرکه ساری

حجت‌الاسلام مسعود قربانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری، با اشاره به آغاز طرح نشاط معنوی در شهرستان ساری گفت: پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان و شناساندن امامزاده‌ها از جمله اهداف اداره کل اوقاف و امور خیریه در برنامه نشاط معنوی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری با اشاره به اینکه کلاس‌های اوقات فراغت با عنوان نشاط معنوی، ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار می‌شود، اذعان داشت: این کلاس‌ها به صورت مجزا در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در بقاع متبرکه شهرستان ساری برگزار می‌شود.

قربانی خاطرنشان کرد: در این طرح شرکت‌کنندگان از آموزش‌های فرهنگی، قرآنی، هنری، احکام، روان‌خوانی، تفسیر قرآن و تفریحی در فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان بهره‌مند می‌شوند.

وی به فعالیت 12 امامزاده در شهرستان ساری اشاره کرد و افزود: ثبت‌نام طرح نشاط معنوی با استقبال خوبی از سوی خانواده‌های دانش‌آموزان صورت گرفته است سعی بر استفاده از تمام ظرفیت‌های این تعداد امامزادگان می‌شود تا در پایان کلاس‌ها بر معلومات افراد شرکت‌کننده افزوده و به جامعه تحویل داده شود.

قربانی روزهای برگزاری این کلاس‌ها را همه هفته به جز جمعه‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: در طرح نشات معنوی از اساتید مجرب و طلابی که دوره‌های ویژه‌ای را گذراندند استفاده می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری با اشاره به اینکه از اساتید مجرب اعزامی از قم در این طرح به همراه مربیان بومی استفاده می‌شود، بیان داشت: هر روز یک جزو از قرآن در هر بقعه از شهرستان ساری خوانده می‌شود.

این مسئول یکی دیگر از فوق برنامه‌های طرح نشاط معنوی را اجرای برنامه یک روز در یک امامزاده دانست و افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی بین نماز و پاسخ به شبهات نمازگزاران و مسافران از برنامه‌هایی است که در 12 بقعه از شهرستان ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86018/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول