اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس تاکید کرد

لزوم تسریع در تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان‌های عسلویه و دیر

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تسریع در تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان‌های عسلویه و دیر تاکید کرد.

لزوم تسریع در تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان‌های عسلویه و دیر

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران کنگان اظهار داشت: ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روزبه‌روز شاهد موفقیت‌های بیشتر نظام نیز هستیم.

وی با اشاره به خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد افزود: مردم در 24 خرداد با لبیک به ندای رهبری حماسه بزرگ سیاسی را خلق کردند.

این مسئول با تبریک به رئیس جمهور منتخب خاطر نشان کرد: ملت همیشه سرفراز ایران اسلامی علیرغم همه ترفندهای دشمنان و معاندان و بدخواهان در 24 خرداد ماه سال جاری به ندای امام خامنه‌ای لبیک گفتند و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی افزودند و بی‌شک پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند و بازنده حقیقی دشمنان؛ معاندان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی هستند.

احمدی تصریح کرد: برگزاری دو انتخابات بزرگ ثابت کرد که نظام ما صادق‌ترین نظام مردم‌سالاری دینی است عقلانیت سیاسی و اخلاقی انتخاباتی و قانونمداری در این دوره از انتخابات زمینه حضور گسترده مردم را فراهم کرد، رسانه ملی نیز در این عرصه خوب درخشید که جای سپاس دارد.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حال که مردم وظیفه خود را در خلق حماسه سیاسی انجام داده‌اند باید همه مسئولان با وحدت و همدلی تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری کمر همت را برای خدمت پیشرفت تعالی ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی استوار دارند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های جنوب استان بوشهر گفت: خدمت‌رسانی به مردم باید مهم‌ترین وظیفه همه مسئولان باشد و باید از ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوبی بهره ببریم.

احمدی با اشاره به مشکل اشتغال در شهرستان‌های مختلف استان اذعان داشت: یکی از دغدغه‌های جدی جوانان و حتی تحصیل‌کرده‌ها در کنار صنایع عظیم گاز پیدا کردن شغل است؛ علیرغم مصوبه دولت مبنی بر به‌کارگیری نیروهای بومی متاسفانه این معضل تاکنون حل نشده است.

این مسئول بر لزوم پرداخت حق آلایندگی به شهرستان‌های جنوب استان تاکید کرد و ادامه داد: پرداخت حق آلایندگی به شهرستان‌های کنگان، عسلویه، جم و دیر به خاطر آسیب‌های زیست محیطی ناشی از استقرار تاسیسات نفت و گاز و پتروشیمی از مطالبات به‌حق مردم است که نباید نادیده گرفته شود.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهرستان‌های کنگان و دیر به لحاظ سابقه دیرینه در امر تجارت و بازرگانی و میزبانی پروژه‌های نفت و گاز استعداد لازم برای ارتقا به منطقه آزاد تجاری دارند.

وی بر لزوم تسریع در تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان‌های عسلویه و دیر تاکید کرد و متذکر شد: تجهیز بیمارستان کنگان به ویژه از نظر پزشک متخصص نیز از دیگر مشکلات منطقه است.

احمدی در پایان خاطر نشان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و با همدلی و وحدت برای رفع مشکلات گام برداریم.

انتهای پیام/2451/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول