اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد تأکید کرد

ضرورت تشکیلاتی شدن امر تذکر لسانی در جامعه

فرماندار اسدآباد با تأکید بر لزوم تشکیلاتی شدن امر تذکر لسانی در جامعه، آن را مهم ارزیابی کرد.

ضرورت تشکیلاتی شدن امر تذکر لسانی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند صبح امروز در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر حضور 76 درصدی مردم شهرستان اسدآباد را در انتخابات امسال حضوری حماسی و کم‌نظیر در سطح کشور دانست و اظهار داشت: برگزاری انتخابات 24 خرداد از بالاترین معروفات امسال بود که مردم با حضور گسترده و حماسی، ولایتمداری خود را به منصه ظهور رساندند.

وی با اشاره به اینکه صد در صد جمعیت شهرستان اسدآباد برای تحقق شعار حماسه سیاسی در مباحث روشنگری انتخابات حضوری فعالانه داشتند، تصریح کرد: برای خلق این حماسه بالغ بر 30 نفر از افراد و اشخاص مهم کشوری و استان در مباحث روشنگری حضور یافتند و مردم را نسبت به خلق حماسه توجیه کردند.

فرماندار اسدآباد اعزام روحانی به روستاها و کسب رتبه برتر شهرستان را در زمینه اعزام کاروان راهیان نور در سطح استان از معروفات دیگر خواند و افزود: در سه ماهه نخست امسال در روزهای 14 و 15 خرداد مراسمی با شکوه را برگزار و بالغ بر 10 هزار نفر جمعیت در این مراسمات حضور یافتند.

عبدکوند از برگزاری جلسات منظم ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر به ریاست امام جمعه شهرستان خبر داد و گفت: هسته‌های امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات فعال و در بحث عفاف و حجاب، اقامه نماز، تذکر لسانی و تکریم ارباب رجوع خوب عمل کردند.

وی با اشاره به آغاز به کار دولت جدید و پیشنهاد تشکیل وزراتخانه در این زمینه گفت: پیشنهاد می‌کنیم که گزارش کاری از ستادهای احیاء امر به معروف استان‌ها جمع‌بندی و خدمت رهبر انقلاب و مجلس ارائه شود تا تشکیلات وزراتخانه‌ای به تصویب برسد.

قائم مقام ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد در ادامه با تأکید بر تشکیلاتی شدن امر تذکر لسانی در جامعه گفت: برای تذکر لسانی در جامعه نیز حمایت سپاه می‌تواند این مهم را جامه عمل بپوشاند.

عبدکوند با گله‌مندی از ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر همدان در خصوص عدم استفاده بهینه از ائمه جمعه شهرستان‌ها گفت: جا دارد که با دعوت از ائمه جمعه شهرستان در ستاد احیاء استان از پیشنهادات و همفکری آنان استفاده شود.

انتهای پیام/89008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول