اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دستگاه قضائی صورت گرفت

رفع تصرف از 46 هکتار از اراضی ملی در فهرج

دادرس دادگاه عمومی شهرستان فهرج گفت: 46 هکتار از اراضی ملی در ‌شهرستان فهرج رفع تصرف شده است.

رفع تصرف از 46 هکتار از اراضی ملی در فهرج

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، محمد‌رضا کلهر ظهر امروز ‌در جریان حضور مسئولان فهرج در دادگاه عمومی این شهرستان با اشاره به‌ راه‌اندازی‌ دادگاه عمومی‌ فهرج اظهار داشت: راه‌اندازی دادگاه عمومی ‌در‌ شهرستان فهرج‌ با توجه به بعد مسافت تا مرکز استان کرمان موجب خدمات‌رسانی بیشتر به مردم شده است.

وی از بر‌خورد قاطع با زمین‌خواران و اراضی ملی خبر داد و گفت: 46 هکتار از اراضی ملی در ‌شهرستان فهرج از دست سود‌جویان آزاد و رفع تصرف شده است.

دادرس دادگاه عمومی شهرستان فهرج افزود: با اقدامات مناسب تخلفات در بخش ‌اراضی ملی 80 در‌صد کاهش پیدا کرده است.

این مسئول با اشاره به افزایش آمار‌ طلاق‌ طی سال گذشته در شهرستان فهرج تصریح کرد: طی سال گذشته با‌ اقدامات مناسب، همکاری دستگاه قضائی و حمایت‌ دادگستری استان کرمان، 75 درصد پرونده‌های طلاق ‌در این شهرستان کاهش پیدا کرده است.

کلهر همچنین در مورد اجرای احکام داد‌نامه‌های صادره ابراز داشت: دادگاه عمومی ‌شهرستان فهرج رتبه نخست استان کرمان را کسب کرده است.

محمد برزنگ فرماندار فهرج در این بازدید گفت: خدمات‌رسانی مناسب قوه قضائیه ‌به مردم در این منطقه موجب رضایتمندی مردم شده است.

وی با اشاره به اقدامات مناسب صورت گرفته در این شهر‌ستان و‌ تاکید بر هر‌گونه همکاری با قوه قضائیه اذعان داشت: عزت و قدرت‌ قوه قضائیه موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری است.

خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج نیز ‌با تبریک هفته قوه قضائیه ‌به جایگاه و اهمیت این مجموعه اشاره کرد و متذکر شد: قوه قضائیه از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی بر‌خور‌دار است.

به گزارش فارس به مناسبت هفته قوه قضائیه مسئولان شهرستان فهرج با حضور در دادگاه عمومی این شهرستان ‌از کارکنان دادگاه عمومی فهرج تجلیل کردند.

انتهای پیام/80013/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول